کد خبر : 1636339 | 23 شهریور 1398 ساعت 15:40 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: مشکلی با علاقه پیکه به تنیس ندارم

جرارد پیکه ستاره سرشناس بارسا مدتی است که بخشی از وقت خود را وقف ورزش تنیس کرده و از طریق شرکتی که مالکیتش را برعهده دارد، انقلابی را در جام دیویس تنیس ایجاد کرده است.

والورده: مشکلی با علاقه پیکه به تنیس ندارم

به گزارش "ورزش سه"، پیکه برای نهایی کردن تغییرات اساسی اش در جام دیویس، سال گذشته مجبور بود مسافرت هایی به نقاط مختلف دنیا از جمله آسیا و آمریکا داشته باشد و حتی یک بار بدون رضایت قلبی ارنستو والورده سرمربی بارسا این کار را انجام داد؛ با این حال والورده می گوید که مشکلی از این جهت با مدافع تیمش ندارد.

 

 

1433900

 

 

او در نشست خبری بازی با والنسیا در مورد پیکه گفت:« نیازی به نگرانی نیست و هرگز مشکلی با پیکه نداشته ام. این درست است که او فصل گذشته برخی مواقع تمرینات را به خاطر دغدغه هایش در مورد تنیس از دست داد ولی امیدوارم امسال هم مثل فصل گذشته روزهای خوبی در پیش داشته باشد. او در وقت آزاد خود می تواند بازی های تنیس را تماشا کند. هر بازیکن مسئول زمان های آزاد خودش است.»

 

والورده در مورد ایوان راکیتیچ که در سه بازی گذشته بارسا تنها 45 دقیقه به میدان رفته و مدت ها کانون شایعات نقل و انتقالات بود نیز گفت:« فکر نمی کنم او از این نظر ضربه روحی خورده باشد. در خط میانی بازیکنان زیادی داریم و در سه بازی گذشته بازیکنانی مثل آرتور ملو و بوسکتس هم نیمکت نشین شده اند. کار برای همه هافبک ها سخت است. دی یونگ را در این منطقه جذب کرده ایم و سرجی روبرتو هم این فصل یک هافبک خواهد بود. هدف من این است که به همه بازیکنان به صورت منصفانه بازی برسد و باید این قضیه را به خوبی مدیریت کنم.»

 

 

1432335

دیدگاه‌ها