کد خبر : 1637829 | 29 شهریور 1398 ساعت 13:20 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

برناردو سیلوا:

منچسترسیتی نیازی به اثبات خودش ندارد

با وجود انتقادها از عملکرد اخیر منچسترسیتی، برناردو سیلوا، ستاره خط هافبک این تیم می‌گوید سیتی وضعیت نامناسبی نداشته و نیازی به اثبات خود ندارد.

منچسترسیتی نیازی به اثبات خودش ندارد

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی می‌گوید با انتقادهای اخیر از عملکرد این تیم موافق نیست. سیلوا می‌گوید منچسترسیتی می‌تواند بر مشکلات خود به خصوص در فاز دفاعی غلبه کرده و نیازی به اثبات خود ندارد.

 

1435836

 

سیتی که در دو فصل گذشته موفق شده دو بار پیاپی فاتح لیگ برتر انگلیس شود در فصل جاری تا این لحظه با پنج امتیاز کمتر از رقیب اصلی‌اش لیورپول این تیم را در جدول دنبال می‌کند. شکست شوکه‌کننده 3-2 شاگردان گواردیولا مقابل نوریچ در هفته گذشته باعث شد انتقادهای زیادی به این تیم وارد شود.

 

برناردو سیلوا اما با رد این انتقادها گفت:" مردم می‌توانند انتقاد کنند و هر چه دلشان می‌خواهد بگویند. ما بعد از کارهای بزرگی که در دو سال گذشته کردیم نیازی به ثابت کردن چیزی به هیچکس نداریم. ما آرام و راحت هستیم".

 

ستاره خط میانی منچسترسیتی در ادامه گفت:" بله شکی نیست که در حال حاضر خوشحال نیستیم چون می‌خواستیم بهتر کار کنیم. ما می‌دانیم که باخت مقابل نوریچ ایده‌آل نیست ولی همه تیمها لحظات خوب و بد دارند. اینکه یک تیم سه فصل پیاپی دائما در اوج باشد و همه لحظاتش عالی باشد غیرممکن است".

 

دیدگاه‌ها