کد خبر : 1638000 | 29 شهریور 1398 ساعت 21:43 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی تایم تبدیل به نکو تایم شد

اولین امتیازاتی که شاگردان یحیی از دست دادند

شهرخودرویی ها بالاخره در چهارمین دیدار در لیگ نوزدهم اولین امتیازات خود را در لیگ نوزدهم از دست دادند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گل محمدی که تا پایان بازی های هفته سوم با سه پیروزی به کار خود پایان داده بودند و با کسب حداکثر امتیازات صدرنشین جدول شناخته می شدند در نهایت در دیدار امروز اولین امتیازات خود را از دست دادند تا همچنان 9 امتیازی باشند. 


شهرخودرویی ها در اولین دیدار در شهرقدس برابر پیکانی ها توانستند به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کنند. آنها در دومین بازی توانستند در خانه با حساب دو بر یک از سد شاهین شهرداری بوشهر گذشتند و آخرین برد خود را نیز هفته قبل و باز هم خارج از خانه در دیدار برابر ماشین سازی با یک گل به سود به دست آوردند. 

 

شاگردان گل محمدی در حالی دیدار امروز برابر فولاد را از دست دادند که در مدت زمان زیادی بر حریف خود تسلط کامل داشتند و چند بار با فرصت های خود مقدمات گلزنی را فراهم کردند اما در نهایت نتوانستند موفق به این کار شوند و در سوی دیگر شاگردان نکونام کسب امتیاز را مهمترین کار خود در دیدار امروز می دانستند و به همین دلیل با اتکا به بازی دفاع و ضدحمله در زمین حضور یافتند و با چیدن دفاع چند لایه در بسته نگه داشتن دروازه خود موفق بودند و در نهایت در دقیقه 2+90 با یکی از همان ضدحملات خود و البته اشتباه دفاع و دروازه بان شهرخودرو موفق به گلزنی شوند و با همان یک گل سه امتیاز شیرین را در ورزشگاه امام رضا به دست بیاورند. 

 

نکته جالب درباره بازی دو تیم اینکه در فصل گذشته این یاران گل محمدی بودند که در دقایق پایانی می توانستند دروازه رقبای خود را باز کنند و به همین دلیل در دقایق موسوم به یحیی تایم! کسب امتیازهای خود در دیدارهای فراوانی را قطعی می کردند اما در دیدار امروز ترکیب مورد نظر تبدیل به نکوتایم شد تا این بار این فولادی ها باشند که از دقایق پایانی و تلف شده بازی نهایت استفاده را ببرند.

عکس: محسن شریف‌پور

 

1436029

دیدگاه‌ها