کد خبر : 1638006 | 29 شهریور 1398 ساعت 21:46 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

تغییراتی در تیم دارم

گل محمدی: زشت ترین بازی عمر ما بود

سرمربی پدیده گفت: امروز روز ما نبود و روز بد ما بود. یکی از زشت‌ترین بازی‌هایی بود که تاکنون انجام داده بودیم.

گل محمدی: زشت ترین بازی عمر ما بود

به گزارش "ورزش ‌سه"،   یحیی گل‌محمدی پس از شکست یک بر صفر خانگی شهر خودرو برابر فولاد گفت: حرفی برای گرفتن در این بازی نداشتیم و یکی از بدترین بازی‌های ما بود. فکر کنم تحت تاثیر بازی خوب فولاد قرار گرفتیم. این تیم در همه جای زمین بهتر از ما بود و باید به آنها تبریک بگویم.

 

وی در ادامه گفت: امروز روز ما نبود و روز بد ما بود. یکی از زشت‌ترین بازی‌هایی بود که تاکنون انجام داده بودیم. باید از این دیدار درس بگیریم. نقاط ضعف زیادی داریم و باید سریع برطرف کنیم. اگر بخواهیم به این شکل بازی کنیم، همین نتیجه در همه بازی‌ها رقم خواهد خورد. باید تغییراتی در ترکیب‌مان داشته باشیم تا بتوانیم بازی بهتری انجام دهیم. حرفی نمی‌شود زد و جا دارد از هواداران‌مان عذرخواهی کنم که با توجه به حساسیت بازی استقبال خوبی کرده بودند، اما نتوانستیم آنها را شاد راهی منازل‌شان کنیم و امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره عدم تعویض بازیکنانی چون فرشاد فرجی گفت: بازیکنانی که به داخل زمین می‌روند، سعی می‌کنند بهترین نفرات باشند. همانطور که گفته بودم فرشاد محمدی‌مهر و آقاجانی‌پور مصدوم و به تازگی به تمرینات اضافه شده بودند. فرجی در بازی قبلی ما بهترین بازیکن ما بود و دلیلی برای تغییر نداشتیم. بازیکنان ما از نظر کیفیتی زیاد با هم فرقی ندارند و فکر می‌کنم حریف ما امروز خوب عمل کرد. گل ساده‌ای خوردیم و از دفاع و دروازه‌بان ما بعید بود چنین گلی بخوریم.

 

گل‌محمدی در خصوص اینکه تیمش با این شرایط در آسیا به مشکل خواهد خورد، گفت: بودجه‌ای در اختیار داشتیم و اینطور نبود که دست‌مان برای گرفتن بازیکن باز باشد. تیم‌های دیگر با قیمت‌هایی بازیکن گرفتند که قابل مقایسه با ما نیست. مجبوریم به این بازیکنان تکیه کنیم و نیم فصل دوم فرصت داریم تیم‌مان را برای آسیا تقویت کنیم.

دیدگاه‌ها