کد خبر : 1641074 | 12 مهر 1398 ساعت 11:52 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

در پی استفاده اشتباه برخی رسانه‌ها

گل گهر سیرجان: از این لوگو استفاده کنید

باشگاه گل گهر از رسانه‌ها تقاضا کرد در اخبار منتشره درباره این باشگاه از نشان رسمی و عنوان «گل گهر سیرجان» استفاده کنند.

گل گهر سیرجان: از این لوگو استفاده کنید

به گزارش "ورزش سه"، متن بیانیه  روابط عمومی باشگاه گل گهر سیرجان در ادامه می‌آید:

۱- باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان با نام «شرکت فرهنگی ورزشی مجتمع گل گهر سیرجان» به ثبت رسیده است اما با عنوان «باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان» مشغول فعالیت است. لذا خواهشمندیم در هر گونه خبر یا مطلبی که از این باشگاه منتشر می‌شود از واژه سیرجان پس از واژه گل‌گهر با عنوان «گل گهر سیرجان» و در پی نام تیم، عنوان «تیم فوتبال گل گهر سیرجان» استفاده شود.

 

۲-نشان رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان، در سال ۹۳ طراحی و به طور رسمی معرفی  و رونمایی شد. با این حال گاهی به اشتباه شاهد انتشار نشان‌های متفاوت و غیر واقعی از باشگاه گل‌گهر در  برخی برنامه‌های صدا و سیما و سایت‌های خبری و رسانه‌های نوشتاری هستیم. از همین‌رو انتظار می‌رود صدا و سیمای محترم جمهوری اسلامی ایران، رسانه‌های مجازی و مکتوب از نشان رسمی باشگاه که در ضمیمه این بیانیه آمده است استفاده کنند.

 

۳-در فصل ۹۸ _ ۹۹ لیگ برتر، سه رنگ برای لباس تیم فوتبال گل گهر سیرجان به سازمان لیگ معرفی شده است. رنگ اول آبی ، رنگ دوم سفید و رنگ سوم قرمز.


بدیهی است تیم گل گهر سیرجان در فواصل و شرایط مختلف، بر اساس قوانین جاری و به تشخیص مسئولان باشگاه  از یکی از این سه رنگ در طول مسابقات استفاده می‌کند.

دیدگاه‌ها