کد خبر : 1643572 | 23 مهر 1398 ساعت 17:35 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

پولیشیچ:

آمریکایی بودن کارم را در اروپا سخت تر کرده است

کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی چلسی، معتقد است که در سال های گذشته کم تر بازیکن امریکایی توانسته در تیم های سطح اول اروپایی بدرخشد و همین موضوع فشار ها را روی او افزایش داده است.

آمریکایی بودن کارم را در اروپا سخت تر کرده است

به گزارش "ورزش سه"، کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی چلسی که با سر و صدای زیادی از دورتموند به چلسی پیوست، از ابتدای فصل نتوانسته خیلی در ترکیب اصلی چلسی قرار گیرد و عموما کار را از روی نیمکت دنبال کرده است. 

 

 

1423236

 


پولیشیچ که در دورتموند عملکرد فوق العاده ای داشت و در ترکیب تیم ملی آمریکا نیز همواره خوب عمل می کند،  در مورد عکس العمل ها نسبت به خودش و همچنین فشار هایی که روی اوست صحبت کرد و گفت:" این عکس العمل ها باعث می شود که شما احساس بسیار خوبی داشته باشید. افرادی درباره شما در رسانه های اجتماعی صحبت می کنند. نظراتی مثل: وای این پسر فوق العاده است، او در تیم ملی گل های فوق العاده ای می زند، او در دورتموند عالی بازی کرده و ...
این حرف ها از یک طرف به شما احساس خوبی می دهد و از سمت دیگر باعث افزایش فشار ها روی شما می شود.
تحمل این فشارها برای بازیکنان جوان بسیار سخت است. به خصوص برای من که امریکایی هستم و طی سالیان گذشته این کشور کم تر بازیکن بین المللی داشته است.
در طول تاریخ کم تر بازیکنی امریکایی وجود داشته که بتواند خود را به عنوان یک فوق ستاره در اروپا مطرح کند و همین موضوع فشار را روی من بیشتر کرده است."

دیدگاه‌ها