کد خبر : 1644332 | 28 مهر 1398 ساعت 00:23 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

مایورکا 1-0 رئال: ویروس فیفا تیم زیدان را زمین‌گیر کرد

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل مایورکا با نتیجه 1-0 شکست خورد.

مایورکا 1-0 رئال: ویروس فیفا تیم زیدان را زمین‌گیر کرد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان که در پایان هفته قبل با 18 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار داشتند، امشب مقابل مایورکا شکست خوردند و با توجه به پیروزی بارسا برابر ایبار، صدر جدول را از دست دادند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، موقعیت های نصفه و نیمه ای داشتند و سرانجام در دقیقه 7، این تیم میزبان بود که به گل رسید. لاگو که در سمت چپ زمین صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت عرضی عالی، با شوتی دیدنی دروازه رئال را باز کرد.

 

1444447

 

بعد از این گل باز هم این بازیکنان مایورکا بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 15، توانستند به گل دوم برسند اما داور گل رودریگس را نپذیرفت و نتیجه همان 1-0 باقی ماند.

دو دقیقه بعد باز هم مایورکا صاحب موقعیت شد و پاس عالی لاگو، بودیمیر و رودریگس را در موقعیت گلزنی قرار دارد اما هیچ یک از آنها نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

در ادامه رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 25، وینیسیوس جونیور می توانست کار را به تساوی بکشد اما ضربه او از کنار دروازه مایورکا به بیرون رفت.

 

1444434

 

دو دقیقه بعد رئال بار دیگر تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما این بار هم ضربه کریم بنزما به تیر دروازه مایورکا برخورد کرد.

برتری رئال ادامه پیدا کرد و در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم این تیم توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت چندانی ایجاد کند و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را رئالی ها بهتر آغاز کردند و در دقیقه 49، روی پاس ایسکو، این بنزما بود که صاحب موقعیت شد اما مدافعان مایورکا با حضور به موقع، مانع از باز شدن دروازه تیم شان شدند.

برتری رئال ادامه پیدا کرد اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. در ادامه بازی برای دقایقی متعادل شد اما پس از آن بار دیگری رئالی ها تیم برتر میدان شدند ولی باز هم توانایی های عبور از خط دفاعی حریف را نداشتند.

 

1444423

 

در دقیقه 74 کار برای رئالی ها سخت تر هم شد. اودریوسولا که یک کارت زرد داشت، با خطا روی بازیکن حریف، کارت دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

علی رغم 10 نفره شدن، رئالی ها در دقایق پایانی تلاش زیادی کردند تا به گل تساوی برسند اما حملات آنها ثمری نداشت و در نهایت بازی با همان یک گل به سود مایورکا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها