کد خبر : 1649732 | 23 آبان 1398 ساعت 10:37 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

کورتوا: به کیفیت خودم هیچ شکی ندارم

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، معتقد است که انتقادات از او به این دلیل است که این دروازه‌بان یکی از بهترین‌های دنیا در پست خودش است.

کورتوا: به کیفیت خودم هیچ شکی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا در ابتدای فصل شرایط خوبی را در رئال مادرید تجربه نمی کرد. اشتباهات سریالی او باعث شده بود که هواداران رئال مادرید نسبت به فروش کیلور ناواس معترض شوند و همین موضوع فشار ها را روی این دروازه بان بلژیکی افزایش داده بود. با این وجود طی هفته های اخیر دوباره به فرم خوب خود بازگشته و حالا ۵۳۳ دقیقه دروازه کهکشانی‌ها را بسته نگه داشته است.

 

کورتوا اما اعتقاد دارد که انتقادات نسبت به او امری طبیعی است. او مصاحبه جالبی پیرامون این موضوع انجام داده است. کورتوا گفت: " به کیفیت خودم هیچ شکی ندارم. من یکی از بهترین دروازه بانان دنیا هستم و به همین خاطر در بعضی مواقع انتقاداتی به من وارد می شود. باید آرام باشم و اعتماد به نفس خود را حفظ کنم. من در بازی‌هایی نظیر سلتاویگو، اتلتیکو مادرید و سویا واکنش‌های خوبی از خودم نشان دادم و باید به همین شکل نیز به کارم ادامه دهم."

 

کورتوا در ادامه پیرامون بازی عجیب مقابل کلوب بروژ و تعویض بین دو نیمه گفت: " در مقابل کلوب بروژ دو گل عجیب خوردم اما بین دونیمه تنها به خاطر مشکل معده ام از زمین خارج شدم. با این وجود حواشی زیادی در این باره به وجود آمد اما من کاملاً تمرکز خود را حفظ کردم. زیدان همیشه به من می‌گوید که تمرکزم را حفظ کنم و به همین روش ادامه دهم. او همیشه باعث بالارفتن اعتماد به نفس من می شود."

دیدگاه‌ها