کد خبر : 1650259 | 26 آبان 1398 ساعت 16:49 | 159.2K بازدید | 0 دیدگاه

نصیرزاده: با پرداخت پول پنجره باز می شود؛

شیمبا پنجره نقل و انتقالات ماشین را بست

با شکایت شیمبا مهاجم فعلی تیم فوتبال فولاد خوزستان، پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال ماشین سازی بسته شد.

شیمبا پنجره نقل و انتقالات ماشین را بست

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پرایرا مهاجم برزیلی تیم فوتبال فولادخوزستان، سه فصل پیش در ترکیب تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به میدان رفت و پس از جدایی از این تیم به صنعت نفت آبادان پیوست. او حالا دومین فصل حضورش در تیم فولادخوزستان را پشت سر می گذارد ولی با شکایتی که از باشگاه قبلی اش داشته، ماشین سازی را از پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرده و این حکم توسط فیفا به باشگاه تبریزی ابلاغ شده است (در ابتدای لیگ هجدهم باشگاه ماشین سازی با خرید امتیاز باشگاه گسترش فولاد تبریز به لیگ برتر فوتبال ایران بازگشت). با این وصف باشگاه ماشین سازی براساس حکم فیفا با محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی روبرو شده است.

 

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در این رابطه می گوید: «مبلغ بدهی باشگاه به شیمبا 110 هزار دلار است. او شماره حسابی در هنگ کنگ به باشگاه برای تسویه حساب داده بود که این حساب مسدود بود. حتی یک بار دیگر هم برای پرداخت مطالبات شیمبا اقدام کردیم که به دلیل تحریم های بانکی میسر نشد.»

 

نصیرزاده با تاکید بر این نکته که باشگاه ماشین سازی مشکلی برای فعالیت در پنجره زمستانی نخواهد داشت، می گوید:« به زودی و به محض اینکه شماره حساب معتبری توسط شیمبا به ما داده شود، با او تسویه می کنیم و پنجره نقل و انتقالات تیم هم  باز خواهد شد. بدون شک ما هیچ مشکلی برای زمستان و نقل و انتقالات نخواهیم داشت.»



مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در پایان با اشاره به قانون جدید فیفا بار دیگر تاکید کرد که باشگاهش با مشکلی روبرو نخواهد شد و افزود: «بر اساس بخش نامه جدید فیفا که در خردادماه سال جاری مصوب شد، پنجره های نقل و انتقالاتی وقتی به دلایل مسائل مالی بسته می شوند به محض پرداخت پول پنجره باز خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها