کد خبر : 1654568 | 18 آذر 1398 ساعت 15:07 | 78.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد امارات؟ تا 26 دسامبر تمرکزم روی پرسپولیس است

کالدرون: من مثل استراماچونی تیمم را ترک نمی‌کنم

مهمترین سوال در نشست خبری از کالدرون مربوط به شرایط کاری در ایران و اینکه آیا او در صورت بروز مشکل، اردوگاه سرخپوشان را ترک خواهد کرد بود که با پاسخ این مربی آرژانتینی همراه شد.

کالدرون: من مثل استراماچونی تیمم را ترک نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو پیروزی روحیه بخش مقابل نفت آبادان و ذوب آهن، اکنون کالدرون امیدوار است تیمش بتواند به نتیجه لازم در جدال مقابل گل گهر سیرجان دست یابد.


کالدرون در نشست خبری صحبت‌هایش را اینچنین آغاز کرد و گفت: ازی سختی داریم و دیدید که گل‌گهر چگونه دفاع می‌کند. استقلال و شهرخودرو برای بردن این تیم مشکل داشتند و این بازی برای ما هم سخت خواهد بود. می‌دانیم که باید پیروز باشیم. برای گل زدن دردسر خواهیم داشت اما من به تیم مقابل احترام می‌گذارم و در این بازی به دنبال پیروزی هستم.


اولین سوال از کالدرون مربوط به تغییرات احتمالی او در ترکیب و شرایط بازیکنان برای جدال با گل گهرسیرجان بود که با این پاسخ همراه شد: اگر تغییری باشد شما خواهید دید. بازیکنان آماده هستند و روحیه خوبی دارند. انگیزه خوبی در تیم ما مثل بازی گذشته وجود دارد.


کالدرون در پاسخ به سوالی که آیا او از باشگاه پرسپولیس 120هزار دلار طلب دارد و وضعیت مطالبات او به چه شکل خواهد بود گفت: این موضوع حقیقت ندارد. شرایط خوب نیست و بازیکنان پاداش خود را نگرفته‌اند. بازیکنان از فصل گذشته طلب دارند و من و دستیارانم برای تعطیلات کریسمس باید از جیب خودمان خرج کنیم. من از قسط اول ۴۰ درصد طلبکار هستم و در ۵ روز دیگر تاریخ قسط دوم هم به پایان می‌رسد. چیزی که من را نگران می‌کند مطالبات بازیکنان از فصل گذشته است اما ما به وظیفه خود ادامه می‌دهیم تا مشکلات هر چه زودتر حل شود.

 

1454070

 

سرمربی آرژانتینی سرخپوشان درباره اینکه آیا با تداوم این شرایط او نیز همانند استراماچونی، اینبار پرسپولیس را با شوک مواجه می‌کند و باشگاه را ترک خواهد کرد یا خیر گفت: استراماچونی کار بزرگی در استقلال کرد. من از جزییات این اتفاق باخبر نیستم. من هم این مشکل را دارم اما من چون برای احترامی که به خودم و بازیکنان و هواداران پرسپولیس دارم و با اصولی که دارم این کار را تا دسامبر انجام نخواهم داد. من تیمم را سه روز قبل از بازی ترک نمی‌کنم. قبل از ۲۶ دسامبر، باشگاه هیچ زمان تصمیم‌گیری ندارد، اما من چنین کاری نمی‌کنم. تا آن موقع ما زمان داریم که بتوانیم تصمیم بگریم و این مشکل را حل کنیم. امیدوارم تا آن موقع مشکلات حل شود. چیزی که مهم است بازی فردا و سه امتیاز پیش‌رو است.

 

سرمربی پرسپولیس درباره دلیل خط خوردن دوباره عالیشاه و نعمتی از لیست او اینبار برای جدال با گل گهر سیرجان گفت: جریمه ورزشی این دو بازیکن این بود که در لیست بعد بازی نباشند. این که از این به بعد در لیست باشند یا نباشند به من ربط دارد و هیچ ارتباطی به درگیری این دو بازیکن ندارد.

 

یکی از حواشی اخیر در صفحه رسمی کالدرون مربوط به پیام تبریک سرمربی کنونی پرسپولیس برای تیم ملی بحرین بعد از قهرمانی در جام خلیج فارس بود که با این توضیح کالدرون همراه شد: این داستان را من پیگیری نمی‌کنم؛ اگر به کسی بی‌احترامی شد معذرت می‌خواهم. من چون در بحرین مربی بودم و در آن‌جا با من خوب برخورد شد این کار را کردم. مثل این می‌ماند که من اگر به کشور عربی بروم و مربی تیمی بشوم و پرسپولیس قهرمان شود، به او تبریک می‌گویم چون با من اینجا خوب برخورد شد. هدف این کار یک حرکت ورزشی بوده است و هیچ انگیزه سیاسی وجود نداشته است. من در کشور خودم و در جای دیگر به هیچ عنوان سیاسی نبودم. من اگر یک روز در کشور دیگری باشم و پرسپولیس موفق باشد، به تیم سابقم تبریک خواهم گفت چون همیشه یک علاقه در پرسپولیس در من خواهد بود.


کالدرون در پایان این نشست درباره پیشنهاد تیم ملی امارات برای هدایت این کشور گفت:‌ تا ۲۶ دسامبر تمام تمرکزم روی تیم خودم خواهد بود و اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد  از آن موقع به بعد خواهد بود. من الان ۲۰۰ درصد در خدمت تیم هستم و هر پیشنهادی باشد تشکر خواهم کرد ولی در حال حاضر در خدمت تیم خودم هستم.

 

ادامه دارد...

دیدگاه‌ها