کد خبر : 1654739 | 18 آذر 1398 ساعت 21:58 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

فیرپو: بارسلونا مقابل اینتر به دنبال پیروزی است

جونیور فیرپو، مدافع جوان بارسلونا مدعی شد تمام تلاش خود را برای قرار گرفتن در ترکیب این تیم انجام می دهد.

فیرپو: بارسلونا مقابل اینتر به دنبال پیروزی است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در شرایطی در خانه اینتر در آخرین بازی مرحله گروهی خود به میدان خواهد رفت که صدرنشینی این تیم قطعی شده و بسیاری از بازیکنان اصلی بارسا نیز به میلان سفر نکرده اند. جونیور فیرپو در نشست خبری این دیدار حاضر شده و مدعی شد هدف بارسلونا در این دیدار هم کسب پیروزی است.

 

1458330

 

جونیور فیرپو گفت: "سال گذشته من با پیراهن بتیس مقابل میلان در اینجا بازی کردم اما یک سال بعد با بارسا و در لیگ قهرمانان اروپا به اینجا آمده ام و این تغییر برای من باور نکردنی است. در نهایت حتی اگر دستاوردی هم برای بارسلونا حاصل نشود ما در تمامی بازی ها به دنبال کسب پیروزی هستیم و در چنین دیدارهایی، بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند فرصت حضور در میدان را خواهند داشت.

 

یوردی آلبا شریک گلزنی لیونل مسی است، آنها سالها کنار هم بازی می کنند و بدون نگاه به همدیگر می توانند یکدیگر را در زمین پیدا کنند. اما من نیز سعی کرده ام مسی را ببینم و می دانم که باید پیشرفت کنم. باید به خوبی به حرکات او نگاه کنید تا برای مسی موقعیت گلزنی ایجاد شود. من و یوردی آلبا هر دو باید بیشترین تلاش ممکن را انجام دهیم و من نیز چنین هدفی دارم تا سرمربی تیم مجبور شود برای انتخاب بهترین گزینه تصمیم بگیرد.

 

در حال حاضر من از نظر جسمی در شرایط خوبی هستم. بازی کردن در بارسلونا و در کنار بهترین های جهان بسیار دشوار است و شما باید بهترین عملکرد خود را ارائه دهید. اگرچه بازیکنان بسیار مهمی هستند که با ما به میلان سفر نکرده اند، اما دیگر بازیکنان تمایل زیادی برای بازی و پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا دارند و ما به دنبال سه امتیاز هستیم."

دیدگاه‌ها