کد خبر : 1655609 | 23 آذر 1398 ساعت 11:00 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ جذاب پرتغالی‌ها در عربستان

دوئل رقبای پرسپولیس و سپاهان را النصر برد

جنگ دیدنی دو مربی پرتغالی سرشناس حاضر در لیگ عربستان با ناکامی سرمربی سابق صنعت نفت به پایان رسید.

دوئل رقبای پرسپولیس و سپاهان را النصر برد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ عربستان در حالی هفته یازدهم خود را سپری می کند که شب گذشته در یکی از مهم ترین بازی ها النصر مدافع عنوان قهرمانی در خانه باید به مصاف التعاون می رفت. این دوئل از چند جهت حائز اهمیت بود اول این که رقبای آسیایی پرسپولیس و سپاهان مقابل هم قرار می گرفتند و از سوی دیگر هم پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی فصل قبل آبادانی ها باید مقابل هموطن سرشناس تر خود مچ اندازی می کرد.


این دوئل در ورزشگاه فیصل بن فهد توجه بسیاری را به خود جلب کرد و در نهایت هم جنگ پرتغالی های حاضر در عربستان را روی ویتوریا برد. در این بازی ابتدا شاگردان سرجیو بودند که تواستند در دقیقه 19 با سدریک آمیسی بازیکن آفریقایی خود دروازه النصر را باز کنند اما 12 دقیقه بعد دی پائولا توانست کار را به تساوی بکشاند تا النصری ها به بازی برگردند.


 در ادامه و در دقیقه 38 عبدالفتاح محمد گل دوم را برای النصر به ثمر رساند تا شاگردان ویتوریا پیروز نیمه اول باشند در نیمه دوم هم اتفاق خاصی رخ نداد تا النصر عربستان پیروز بازی باشد و به صدر جدول صعود کند. تقابل رقبای آسیایی پرسپولیس و سپاهان در شرایطی با این نتیجه به پایان رسید که نمایش التعاونی ها با هدایت سرجیو تمجیدهای زیادی در رسانه های سعودی در پی داشت.

دیدگاه‌ها