کد خبر : 1661141 | 21 دی 1398 ساعت 09:20 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: تاتنهام سلطان نقل و انتقالات نیست

ژوزه مورینیو می‌گوید تاتنهام مثل لیورپول و چلسی، سلطان نقل و انتقالات نیست و هواداران این تیم نباید در سه هفته آینده منتظر بمب‌های بزرگ خبری نقل و انتقالاتی باشند.

مورینیو: تاتنهام سلطان نقل و انتقالات نیست

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام خطاب به هواداران این تیم گفت که نباید امسال در پنجره نقل و انتقالات زمستانی منتظر بمب‌های بزرگ خبری از این باشگاه باشند، بمب‌های خبری بزرگی که معمولا باشگاه‌های لیورپول و چلسی در انگلیس متخصص منفجر کردن آنها هستند.

 

1468490

 

صحبتهای مورینیو در حالی مطرح می‌شود که تاتنهام اتفاقا نیاز به چند مهره جدید دارد، به خصوص با توجه به اینکه دو مهره مهم خود هری کین و موسی سیسوکو را به دلیل مصدومیت از دست داده و تا ماه آوریل در خدمت نخواهد داشت. مورینیو می‌گوید او با اینکه در باشگاه‌های قبلی‌اش توان خرج کردن مبالغ هنگفتی در فصل نقل و انتقالات را داشته ولی می‌داند که اوضاع در تاتنهام متفاوت است.

 

مورینیو در این باره گفت:" لیورپول به یک دروازه‌بان احتیاج داشت و آنها به سراغ یکی از بهترین دروازه‌بانهای دنیا آلیسون بکر رفتند. آنها برای جذب او به چند پنجره نقل و انتقالاتی نیاز داشتند؟ فقط یکی. ولی ما مجبوریم این کار را به شکل دیگری انجام دهیم. برای باشگاه‌هایی که در فصل‌های نقل و انتقالات کارهای بزرگ می‌کنند خرید مهره‌های مد نظر به سرعت انجام می‌شود ولی برای ما زمان بیشتری طول می‌کشد. ما این را می‌دانیم که نمی‌توانیم سلطان نقل و انتقالات باشیم".

 

 

دیدگاه‌ها