کد خبر : 1661155 | 21 دی 1398 ساعت 10:25 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: عقب‌نشینی نمی‌کنم، بایرن بازیکن می‌خواهد

هانس فلیک، سرمربی موقت بایرن مونیخ می‌گوید با وجود ناراحتی باشگاه از اظهارات او درباره نیاز به خرید بازیکن در ماه ژانویه، از اظهارات خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.

فلیک: عقب‌نشینی نمی‌کنم، بایرن بازیکن می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، هانس فلیک، سرمربی موقت بایرن مونیخ از اظهارات اخیر خود درباره نیاز باشگاه به یک یا دو بازیکن جدید در ماه ژانویه دفاع کرد و گفت: با وجود انتقادات حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه بایرن از این اظهارات، از حرفهایم عقب‌نشینی نمی‌کنم.

 

فلیک روز چهارشنبه در جریان یک کنفرانس خبری ضمن اینکه تایید کرد الکساندر نوبل دروازه‌بان شالکه در پایان فصل جاری به این تیم ملحق می‌شود گفت بایرن باید در ماه ژانویه یک یا دو بازیکن جدید به ترکیب خود اضافه کند. این اظهارات فلیک با انتقاد حسن صالح  حمیدزیچ مواجه شد که اعلام کرد از تقاضای فلیک در ملا عام شگفت‌زده شده است.

 

1468503

 

حالا فلیک در  واکنش به این اتفاقات می‌گوید او تنها خیر و صلاح بایرن را می‌خواهد و حاضر نیست از اظهاراتش عقب‌نشینی کند. او در این باره گفت:" من نظرم را با صراحت و صداقت بیان کردم و برای آن دلایل حرفه‌ای برشمردم. من همیشه نگران باشگاه هستم".

 

سرمربی موقت بایرن مونیخ در ادامه گفت: ما همه هدفهای بلندی داریم و باید شالوده‌ای بسازیم که با استفاده از آن بتوانیم به این اهداف برسیم. وضعیت مصدومین ما بد است و کسی نمی‌تواند این شرایط را تغییر دهد. پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای تنظیم وضعیت باشگاه است و بازیکنان تیم هم در این باره نظر مشابهی دارند. من نمی‌خواهم درباره صحبتهای حمیدزیچ صحبت کنم و حرفهایش را تفسیر کنم. من به تیمم و باشگاه نگاه می‌کنم و می‌خواهم بایرن موفق کار کند. تمرکز اصلی من این است و با این مساله هیچ مشکلی ندارم.

 

دیدگاه‌ها