کد خبر : 1661997 | 24 دی 1398 ساعت 18:29 | 46.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

پاداش هنگفت رئال برای قهرمانی در سوپرکاپ

رئال مادرید 12 میلیون یورو برای قهرمانی و شش میلیون یورو برای حضور در سوپرکاپ اسپانیا عایدی داشت.

پاداش هنگفت رئال برای قهرمانی در سوپرکاپ

به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید در اولین دوره چهار تیمی سوپرکاپ اسپانیا با شکست اتلتیکومادرید در بازی فینال، قهرمان تورنمنتی شد که عربستان سعودی میزبان آن بود.

 

 

1469056

 

 

هر یک از بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید بابت قهرمانی این تیم در سوپرکاپ اسپانیا رقمی اولیه معادل 150 هزار یورو دریافت کرده‌اند. به لطف قرارداد چند 10 میلیون یورویی که فدراسیون فوتبال اسپانیا با سعودی‌ها بسته، این سازمان توانسته جوایز نقدی تیم‌های شرکت کننده و بازیکنان آنها را افزایش دهد و از این رو باشگاه رئال مادرید بابت قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا 12 میلیون یورو پاداش دریافت می‌کند. علاوه بر این اما هر یک از بازیکنان این تیم هم 150 هزار یورو پاداش می‌گیرند.

هر یک از چهار تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها تنها به صرف حضور پاداش معینی داشتند. تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا هر یک 6 میلیون یورو، اتلتیکومادرید 4 میلیون یورو و والنسیا 1.7 میلیون یورو پاداش دریافت کرده‌اند. به این رقم اما مبالغ دیگری از محل قراردادهای اسپانسری و تجاری دیگر هم افزوده می شود به طوری که در مورد باشگاه رئال مادرید مجموع سود حاصل از سفر به عربستان به 12 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است.

 

 

1469058

دیدگاه‌ها