کد خبر : 1662447 | 27 دی 1398 ساعت 02:00 | 70.2K بازدید | 0 دیدگاه

نوبل نیامده برای باواریایی‌ها حاشیه‌ساز شد

دعوای نویر و بایرن؛ در همه بازی‌ها فیکس نباشم، می‌روم

نشریه فرانس فوتبال ادعا کرد که انتقال الکساندر نوبل از شالکه به بایرن مونیخ، باعث تیره شدن رابطه مانوئل نویر با مدیران این باشگاه شده است.

دعوای نویر و بایرن؛ در همه بازی‌ها فیکس نباشم، می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، نویر که در سال 2011 از شالکه به بایرن مونیخ پیوست، در این سال ها دروازه بان شماره یک باواریایی ها بوده اما در چند فصل اخیر با مصدومیت های طولانی مدتی روبرو شده و دیدارهای زیادی را از دست داده است. حتی گروهی معتقدند که او در یکی دو فصل اخیر نتوانسته کیفیت قبل را از خود بروز بدهد.

همین مسئله باعث شد تا مدیران بایرن خیلی زود دست به کار شوند و الکساندر نوبل، دروازه بان جوان شالکه، که در یکی دو فصل اخیر نمایش های درخشانی در ترکیب آبی های گلزن کرشن داشته، به خدمت بگیرند و او از تابستان آینده به جمع باواریایی ها اضافه خواهد شد.

اما فرانس فوتبال مدعی شده که این انتقال به ناراحتی نویر منجر شده است. براساس گزارش این نشریه فرانسوی، حسن صالح حمیدزیچ در گفتگو با نویر، به او اطلاع داده که قرار است نوبل فصل آینده حداقل 15 بازی برای بایرن مونیخ انجام بدهد؛ موضوعی که خشم این دروازه بان ملی پوش را به همراه داشت.

 

1470110

 

او هم در پاسخ گفت:" چنین چیزی امکان دارد. تا وقتی من اینجا هستم، من در همه دیدارها بازی خواهم کرد؛ فارغ از اینکه در چه رقابت هایی باشد؛ حتی در دیدارهای دوستانه هم من بازی می کنم."

این اتفاق در حالی رخ داده که تنها 18 ماه از قرارداد نویر با بایرن مونیخ باقی مانده و اگر او قراردادش را تمدید نکند، شاید بایرنی ها ترجیح بدهند در تابستان آینده او را بفروشند. در این بین از باشگاه های لیگ برتر و یوونتوس به عنوان مقصدهای احتمالی او نام برده می شود.

اما جدایی نویر از بایرن می تواند روی جایگاه او در تیم ملی نیز تاثیر گذار باشد. چندی پیش مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا، اعلام کرده بود که شایستگی تبدیل شدن به دروازه بان اول مانشافت را دارد؛ ادعایی که با واکنش نویر همراه شده بود و در نهایت این باشگاه بایرن مونیخ بود که با حمایت همه جانبه از دروازه بانش، به نوعی کفه ترازو را به سود او سنگین کرد.

 

1470109

 

در آن زمان الی هوینس، رئیس وقت باشگاه بایرن مونیخ، گفته بود که اگر نویر جایگاهش را در ترکیب اصلی تیم ملی آلمان از دست بدهد، دیگر این باشگاه بازیکنانش را به تیم ملی نخواهد داد.

البته مشخص نیست که دقیقا این تهدید هوینس تا چه اندازه روی تصمیم یواخیم لوو برای استفاده از نویر به عنوان شماره یک تیمش تاثیرگذار بوده اما از دست دادن حمایت باشگاه پرنفوذی مانند بایرن، می تواند روی آینده این دروازه در تیم ملی آلمان هم تاثیر زیادی داشته باشد.

دیدگاه‌ها