کد خبر : 1662484 | 27 دی 1398 ساعت 13:45 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

کوبی براینت؛ حمایت هوادار میلان و بارسا از لیگ آمریکا

کوبی براینت ابرستاره بسکتبال آمریکا که به فعالیت اقتصادی درلیگ فوتبال این کشور، لیگ MLS رو آورده می‌گوید لیگ فوتبال در آمریکا رشد خارق‌العاده‌ای داشته است.

کوبی براینت؛ حمایت هوادار میلان و بارسا از لیگ آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، کوبی براینت ابرستاره بسکتبال آمریکا و دنیا با حضور در مراسم معرفی برند نوشیدنی ورزشی بادی‌آرمر که اسپانسر 19 باشگاه از باشگاه‌های حاضر در لیگ MLS آمریکا است و خود او یکی از سهامداران آن است گفت سالها است که روند توسعه لیگ فوتبال در آمریکا را زیر نظر دارد و از سرعت این توسعه شگفت‌زده شده است. کوبی براینت امیدوار است حضور چهره‌های بزرگ ورزشی مثل او بتواند باعث توجه بیشتر تماشاچیان به  لیگ MLS شود.

 

1470178

 

براینت چهار سال پیش بعد از 20 فصل بازی در لیگ بسکتبال NBA بازنشسته شده و در این مدت با تیم لس‌آنجلس لیکرز پنج بار فاتح لیگ شده است. اما سابقه علاقه براینت به فوتبال به دوران کودکی او در ایتالیا برمی‌گردد. براینت می‌گوید او از سال 2007 و از زمان ورود دیوید بکام به آمریکا مسابقات لیگ MLS را از نزدیک دنبال کرده است.

 

1470181

 

اسطوره بسکتبال آمریکا در این باره گفت:" وقتی دیوید بکام اولین بار به آمریکا آمد من به استادیوم آمدم و بازی‌اش را تماشا کردم. فوتبال در آن زمان هنوز هم برای بازار آمریکا پدیده‌ای جدید بود ولی حالا که بیشتر از ده سال از آن زمان می‌گذرد من با توجه به انرژی‌ای که برای این لیگ صرف شده و میزان هواداری مردم از فوتبال و لیگ MLS می‌توانم بگویم که این رشد سریع برایم شگفت‌انگیز بوده".

 

1470180

 

کوبی براینت در ادامه گفت:" البته منظورم از شگفت‌انگیز این نیست که انتظارش را نداشتم چون من همیشه شیفته فوتبال بوده‌ام و آن را بازی زیبایی می‌دانم و شک ندارم که آمریکا در نهایت شیفته‌اش خواهد شد".

 

 کوبی براینت در کودکی هشت سال را در ایتالیا گذرانده، چرا که پدرش بعد از هشت سال بازی در لیگ بسکتبال NBA به ایتالیا رفته و در باشگاههای آن کشور بسکتبال بازی می‌کرد. کوبی براینت در ایتالیا ابتدا هوادار آث میلان و سپس بارسلونا می‌شود و اطلاعات کامل و دقیقی از ستاره‌های روز فوتبال دنیا دارد.

 

دیدگاه‌ها