کد خبر : 1663475 | 02 بهمن 1398 ساعت 01:39 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 2-2 آرسنال: تیم تسلیم ناپذیر آرتتا

آرسنال در شبی که بیش از 60 دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کرد، در نهایت توانست در خانه چلسی به تساوی 2-2 دست پیدا کند.

چلسی 2-2 آرسنال: تیم تسلیم ناپذیر آرتتا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا امشب دو بار از حریف عقب افتادند اما علی رغم اینکه با اخراج داوید لوئیز، 10 نفره شده بودند، در نهایت توانستند یک امتیاز از این دیدار حساس بگیرند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 7 این آبی ها بودند که صاحب اولین موقعیت جدی بازی شدند و روی همکاری هادسون اودوی و آسپلیکوئتا، این کوواچیچ بود که صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع شکودران، دروازه آرسنال را نجات داد.

برتری چلسی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 10، روی ارسال امرسون، کریستینسن صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او راهی به چهارچوب دروازه توپچی ها پیدا نکرد.

5 دقیقه بعد ارسال هادسون اودوی را رودیگر روی تیر دوم به یک موقعیت خوب برای تامی آبراهام تبدیل کرد اما ضربه مهاجم چلسی را برند لنو مهار کرد.

در دقیقه 16 چیزی نمانده بود که ارسال هادسون اودوی از سمت راست دروازه آرسنال مستقیما وارد دروازه شود اما توپ به بالای تیر افقی برخورد کرد و به بیرون رفت.

برتری چلسی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 26، روی اشتباه مدافعان آرسنال، تیم میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شد. ابتدا شکودران مصطفی با یک پاس رو به عقب اشتباه، تامی آبراهام را صاحب موقعیت کرد و داوید لوییز در تلاش برای نجات دادن دروازه تیمش، مرتکب خطایی شد که یک کارت قرمز برای او و یک ضربه پنالتی برای چلسی به همراه آورد.

 

1471452

 

1471450

 

جورجینیو پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم تشخیص خوب برند لنو، توانست توپ را به گوشه دروازه آرسنال بفرستد تا چلسی 1-0 پیش بیفتد.

چلسی از برتری نفری اش استفاده کرد و به حملاتش ادامه داد و چیزی نمانده بود خیلی زود به گل دوم برسد اما بیرین مانع از گلزنی امرسون شد. دو دقیقه بعد، نوبت هادسون اودوی که با پاس آسپلیکوئتا صاحب موقعیت شود ولی واکنش عالی لنو، مانع از باز شدن دروازه آرسنال شد.

در ادامه آرسنالی ها تا اندازه ای پیش کشیدند اما باز هم این بازیکنان چلسی بودند که در دقایق پایانی نیمه اول میتوانستند به گل برسند ولی دو موقعیت خوب این تیم از دست رفت تا نیمه اول با همان یک گل به سود چلسی به پایان برسد.

نیمه دوم با حملات چلسی آغاز شد و در دقیقه 46، انگولو کانته می توانست با یک شوت محکم، اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما حضور به موقع شکودران مصطفی، دروازه آرسنال را نجات داد.

حملات چلسی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 55، کوواچیچ بار دیگر صاحب فرصت شد اما این بار بیرین اجازه نداد که آبی ها به گل دوم برسند.

بازیکنان چلسی سخت به دنبال زدن گل دوم بودند اما در دقیقه 63 این آرسنالی ها بودند که توانستند به گل تساوی برسند. روی یک ضدحمله بود که لغزش بد موقع کانته باعث شد تا مارتینلی با کِپا تک به تک شود و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کند.

بازیکنان چلسی بعد از این گل بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند اما این آرسنال بود که در دقیقه 72 توسط نیکلاس پپه به گل رسید ولی داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت. فشار حملات چلسی برای زدن گل برتری لحظه به لحظه بیشتر می شد و این تیم چند بار تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت تا اینکه سرانجام در دقیقه 84، توانست بار دیگر پیش بیفتد.

روی یک ضربه کرنر بود که توپ با ارسال هادسون اودوی در دهانه دروازه به آسپلیکوئتا رسید و او هم با یک بغل پای ساده کار را تمام کرد.

اما این پایان کار نبود و آرسنال در دقیقه 87 به گل تساوی رسید. هکتور بیرین که با پاس لوکاس توریرا در گوشه محوطه جریمه چلسی صاحب توپ شده بود، با یک شوت دقیق پای چپ، توپ را به گوشه دروازه چلسی فرستاد و کار را به تساوی کشید.

 

1471454

 

میچی باتشوایی می توانست در دقیقه 89 برای سومین بار در این دیدار چلسی را پیش بیندازد اما ضربه او از فاصله ای نزدیک به بیرون رفت و در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها