کد خبر : 1664410 | 06 بهمن 1398 ساعت 14:07 | 58.6K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی، لطفاً سه شنبه افسوس نخور! (عکس)

در روزی که استقلال به یک برد پرگل در پلی آف لیگ قهرمانان دست یافت، موقعیت های زیادی هم از دست داد. موقعیت هایی که در بازی بعدی نباید از دست برود.

به گزارش «ورزش سه» نمایش مقتدرانه استقلال در بازی با الکویت، هواداران آبی را بیش از گذشته امیدوار کرده که در بازی با الریان هم سربلند بیرون بیاید. استقلال برای اینکه به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه یابد، یک دیدار دشوار در قطر پیش رو دارد اما خط حمله آتشین این تیم، می تواند خط دفاع متزلزل الریان را با دردسر مواجه کند.


در بازی دیروز به جز شیخ دیاباته که دو گل زد و یکی دو موقعیت را هم از دست داد، مهدی قائدی هم نمایش خوبی داشت و بارها از کمند مدافعان کویتی گذشت. قائدی در برابر الکویت می توانست لااقل یک گل بزند اما قدر موقعیت هایی که به دست آورد را ندانست. در بازی سه شنبه، قائدی و بقیه مردان هجومی استقلال احتمالاً به اندازه بازی با الکویت صاحب موقعیت آشکار گل نخواهند شد و باید از فرصت های به دست آمده، حداکثر استفاده را ببرند تا الریان پر ستاره را در خاک قطر حذف کنند.


این تصویر افسوس مهدی قائدی بعد از دست دادن یک موقعیت گل است. امیدواریم در بازی با الریان، عکس های قائدی را در حال خوشحالی بعد از گل ببینیم.

 

1472711

دیدگاه‌ها