کد خبر : 1665060 | 08 بهمن 1398 ساعت 22:01 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

نماینده ایران گروه B را کامل کرد؛

شهر خودرو در انتظار قهرمان آسیا و صدرنشین امارات

نماینده ایران با پیروزی در ضربات پنالتی موفق شد راهی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

به گزارش "ورزش سه"، در دومین بازی امشب تیم های ایرانی در چارچوب پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، تیم شهر خودرو در یک دیدار سخت و پرفشار موفق شد السیلیه قطر را در دوحه شکست دهد و راهی مرحله گروهی شود.

 

این اولین حضور نماینده مشهد (پدیده - شهر خودرو) در رقابت های آسیایی خواهد بود که با پایانی شیرین در ضربات پنالتی به دست آمد.

 

با پیروزی امشب، شاگردان مجتبی سرآسیایی وارد گروه B لیگ قهرمانان شدند و این گروه را کامل کردند. نماینده ایران در این گروه باید با رقبای سرسختی روبرو شود.

 

الهلال عربستان، مهم ترین تیم گروه شهر خودرو خواهد بود. تیم رزوان لوچسکو که با قدرت قهرمان لیگ قهرمانان در فصل گذشته شد و حالا مدافع عنوان قهرمانی این تورنمنت است.

 

دیگر رقیب شهر خودرو پاختاکور است. در شرایطی که هم لوکوموتیو و هم بنیادکار در مرحله پلی آف به رقبای خود باختند و حذف شدند، پاختاکور تنها نماینده ازبکستان در لیگ قهرمانان خواهد بود و از این رو انگیزه های زیادی خواهد داشت.

 

1473718

 

شباب الاهلی نیز حریف سوم تیم مشهدی در آسیا است. این تیم هم رقیبی دشوار برای شهر خودرو است چرا که هم اکنون بالاتر از الجزیره و شارجه با اختلافی مناسب صدرنشین لیگ فوتبال امارات است.

 

اینها همه نشان می دهد که شهر خودرو در اولین تجربه آسیایی خود کار فوق العاده سختی دارد و امتحان دشواری را باید پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها