کد خبر : 1666289 | 14 بهمن 1398 ساعت 14:44 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

ما هم ناراحت شدیم و به بهرام قدیمی تذکر جدی دادیم

عذرخواهی وزارت ورزش از علی دایی و پورمحمدی

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها گفت: ناهماهنگی رییس فدراسیون هاکی در روند معرفی علی دایی و علی اصغر پورمحمدی برای ما هم ناراحت کننده بود.

عذرخواهی وزارت ورزش از علی دایی و پورمحمدی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، به دنبال اعلام بی اطلاعی و اعتراض علی دایی و علی‌اصغر پور محمدی از عضویت در هیات رییسه فدراسیون هاکی، سید شروین اسبقیان گفت: ناهماهنگی رییس فدراسیون هاکی در روند معرفی علی دایی اسطوره ورزش و فوتبال ایران و علی اصغر پورمحمدی که خدماتش به ورزش کشور بر کسی پوشیده نیست برای ما هم ناراحت کننده بود.


وی توضیح داد: روال انتخاب هیات رییسه فدراسیونها با پیشنهاد و درخواست رسمی رییس فدراسیون به دفتر امور مشترک فدراسیونها آغاز می شود و نهایتا پس از بررسی های نظارتی و صلاحیت ها احکام آنها توسط وزیر محترم امضا می گردد و این روند قطعا زمان‌بر است و از وظایف فدراسیون است که پیگیر این احکام باشد.


اسبقیان در پایان گفت: من  به عنوان مدیرکل وزارت ورزش و جوانان بابت اشتباهات  فدراسیون هاکی از این بزرگواران عذر خواهی می‌کنم. در این مورد به آقای قدیمی تذکر جدی دادیم و انتظار چنین ناهماهنگی و معرفی بدون اطلاع اشخاص برای عضویت در هیات رییسه فدراسیون هاکی نداشتیم.

دیدگاه‌ها