کد خبر : 1666416 | 15 بهمن 1398 ساعت 10:00 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی هوملس با هالند: گلزنی را من یادش می‌دهم!

متس هوملس مدافع کارکشته بوروسیا دورتموند در یک مصاحبه به شوخی می‌گوید او در حال یاد دادن نحوه گلزنی به ارلینگ هالند است و در ضمن می‌گوید هالند او را به یاد رابرت لواندوفسکی می‌اندازد.

شوخی هوملس با هالند: گلزنی را من یادش می‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس، مدافع آلمانی کارکشته بوروسیا دورتموند در یک مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره درخشش پدیده جوان و نروژی این تیم ارلینگ هالند که استعداد شگرفی در گلزنی دارد به شوخی گفت او است که دارد راز و رمز گلزنی را به هالند یاد می‌دهد. هوملس در بخش دیگری از سخنان خود گفت این پدیده نروژی او را به یاد رابرت لواندوفسکی می‌اندازد که زمانی که برای دورتموند گلزنی می‌کرد.

 

1475578

 

هالند که در دوران نقل و انتقالات ژانویه از سالزبورگ اتریش به دورتموند منتقل شده در این تیم آلمانی بسیار درخشیده و در سه بازی اول خود با پیراهن این تیم هفت گل به ثمر رسانده است. اما هوملس که در 334 بازی برای دورتموند موفق به زدن 25 گل شده است به شوخی می‌گوید اوست که دارد راز و رمز گلزنی را به پدیده 19ساله نروژی آموزش می‌دهد!

 

هوملس در گفتگو با روزنامه آلمانی دی‌ولت گفت:" هالند عالی کار می‌کند. البته من هم بعضی راز و رمزهای گلزنی را به او یاد می‌دهم. هالند در 57 دقیقه بیشتر از کل گل های من در یک فصل گلزنی کرده است".

 

مدافع آلمانی دورتموند در ادامه گفت:" امیدوارم هالند تا زمانی که من اینجا هستم در دورتموند بماند. من سال ها با لواندوفسکی بازی کرده‌ام و وقتی یک مهاجم خوب ببینم سریع تشخیص می‌دهم".

 

دیدگاه‌ها