کد خبر : 1667631 | 20 بهمن 1398 ساعت 22:35 | 49.5K بازدید | 0 دیدگاه

روملو لوکاکو:

دو اسطوره دارم؛ یکی رونالدو و دیگری آدریانو

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر بت های دوران کودکی اش را معرفی کرد.

دو اسطوره دارم؛ یکی رونالدو و دیگری آدریانو

 

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو که در اولین دربی اش مقابل میلان موفق به گلزنی شد، امشب و در غیاب لائوتارو مارتینز امید اول گلزنی تیمش به شمار می آید. حالا این مهاجم تنومند در مورد خاطرات دوران نوجوانی اش از دربی دلامدونینا و البته بازیکنان مورد علاقه اش در اینتر صحبت کرده است.

 

1475267

 

روملو لوکاکو گفت: "من پیروزی 0-4 اینتر را در دربی 2009 به یاد می آورم. من به تازگی بازیکن فوتبال حرفه ای شده بودم و آن مسابقه را تماشا کردم، زیرا این اولین حضور وسلی اسنایدر در لباس بود. آنچه من را تحت تاثیر قرار داد، عملکرد ساموئل اتو و دیگو میلیتو بود، اما مهمتر از همه گل شگفت انگیز تیاگو موتا را به یاد می آورم.

 

من دو اسطوره در دنیای فوتبال دارم که دوست دارم با آنها ملاقات کنم و آنها رونالدو و آدریانو هستند. اگر من فرصتی پیدا کنم که با آنها صحبت کنم، این اتفاق برای من بسیار هیجان انگیز و بزرگ خواهد بود. من نمی دانم که آیا حتی می توانم بخش کوچکی از کارهایی را که آنها برای اینتر انجام دادند را تکرار کنم، اما هدف من این است که سخت کار کرده، رشد کنیم و تمام تلاشم را برای لباس این باشگاه انجام دهم.

 

من در اوقات فراغت فوتبال زیادی تماشا می کنم و دوست دارم در مورد حریفانم نکات جدیدی هم یاد گرفته و حرکات آنها را مطالعه می کنم. پس از خاموش کردن تلویزیون، من با پسرم زمان گذرانده و بازی می کنم، همچنین با مادرم صحبت می کنم. من واقعا زندگی ساده ای دارم."

دیدگاه‌ها