کد خبر : 1667984 | 22 بهمن 1398 ساعت 22:01 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

بشار رسن: برخی بازیکنان ما تمرکز نداشتند

هافبک عراقی پرسپولیس نیز در پایان دیدار تیمش مقابل الدحیل با سرمربی این تیم هم عقیده نشان داد و عدم تمرکز را دلیل شکست دانست.

بشار رسن: برخی بازیکنان ما تمرکز نداشتند

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن، هافبک عراقی سرخپوشان که بعد از گلزنی در دربی توانست جایگاه ثابتی در دیدار با الدحیل برای خود به دست بیاورد اما نتوانست مانع از شکست شاگردان یحیی گل محمدی در این بازی شود.


او در پایان این بازی در گفتگو با مصاحبه با شبکه الکاس قطر، گفت: در ابتدا به تیم الدحیل به خاطر این برد تبریک می گویم. به نظرم به خاطر عدم تمرکز برخی از بازیکنان در 15 دقیقه ابتدایی باعث شد ما 2 گل دریافت کنیم.

 

وی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به عملکرد مناسب تیمش در ادامه بازی گفت: الدحیل بعد از زدن دو گل با بازیکنان دست به دفاع زد و به ضدحملات اکتفا کرد. در نیمه اول فرصت هایی داشتیم. در نیمه دوم بازی سرمربی چند بازیکن جدید به میدان آورد و تاکتیکش را عوض کرد. اما تیم الدحیل تیمی منظم و قدرتمند است. مخصوصا در خط دفاع بسیار عالی کار می کند.

 

هافبک عراقی مدعی است که آنها قادر خواهند بود در ادامه تورنمنت این شکست را جبران کنند: این اولین بازی ما بود و ما هنوز 5 بازی پیش رو داریم. امیدواریم در بازی های خانگی با حضور هواداران نتایج مطلوب را کسب کنیم. بدون شک آینده بهتر خواهد بود و اشتباهات خود را اصلاح می کنیم.

دیدگاه‌ها