کد خبر : 1667991 | 22 بهمن 1398 ساعت 22:35 | 148.4K بازدید | 0 دیدگاه

نود دقیقه با مهاجمی که تمام نمی شود

سوپرماریو را با سه بادی گارد بردند!

الدحیل با ستاره چند میلیون دلاری خود دقیقا به همان هدفی دست یافت که انتظارش را می‌کشید.

سوپرماریو را با سه بادی گارد بردند!

به گزارش "ورزش سه"، خیلی زودتر از حد انتظار و در حالی که 3700 تماشاچی حاضر در استادیوم خلیفه بن سلطان، هنوز تمرکز لازم را برای شروع مسابقه نداشتند، ماریو مانژوکیچ با دو حرکت پیاپی و روی غفلت عجیب مدافعان پرسپولیس با یک ضربه سر آرام علیرضا بیرانوند را تسلیم کرد و در ضلع جنوبی ورزشگاه و مقابل تماشاگران پرسپولیسی به شادی گل پرداخت.


این یک ضرب شست سریع از ستاره سابق تیم یوونتوس و بایرن مونیخ بود که کلاس جهانی بازی خود را به سرعت آشکار کرد.


مانژوکیچ که در پایان بازی هم مورد ستایش سرمربی الدحیل قرار گرفت (او سوپرماریو است)، دقایقی بعد باز هم در حلقه شادی هم تیمی هایش قرار گرفت؛ زمانی که ادمیلسون بازیکن هنرمند و سمج برزیلی برای بار دوم تیمش را به گل رساند. از این به بعد او به همراه ستارگان دیگری مثل کریم بوضایف که امروز یکی از بهترین نمایش های خود را به اجرا گذاشت، مهدی بن عطیه، معز علی، احمد موسی،  هان و کلود امین بازی را به سود خود پیش بردند و با احتیاط بیشتر سه امتیاز کامل اولین نبرد آسیایی فصل جدید لیگ قهرمانان را به سود خود خاتمه دادند.

 

پرسپولیس قبلا دو بار الدحیل را با سرمربیگری نبیل معلول و میشل لادروپ در دوحه شکست داده بود و این سومین باخت تیمی بود که هوادارانش بیش از تیم میزبان و پر سر و صداتر بودند. اما طبال‌های تشویق کننده پرسپولیس در پایان بازی خسته و عصبانی ورزشگاه را به سمت مرکز شهر دوحه پایتخت قطر ترک کردند؛ جایی که خود را به سرعت و به شدت مهیای رقابت های جام جهانی می کنند و با عملیات عمرانی در سراسر شهر، خیابان ها تنگ تر و پرترافیک تر از اوقات نرمال است و بنابراین تنها تعطیلی عمومی امروز و برگزاری مجالس در منازل افراد سرشناس شهر باعث خلوت شدن خیابان ها و کاهش آلام هوادارانی است که بعضی از آنها از تهران به دوحه سفر کردند تا تنها این بازی را تماشا کنند.

 

1477498

 

پرسپولیس در نیمه دوم به خود آمده و برای پیروزی تلاش بیشتری کرد و به خصوص از زمان حضور آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی موقعیت های نسبتا خوبی به دست آورد اما در نهایت این مسابقه با شکست شاگردان یحیی گل محمدی تمام شد تا این مربی که در نشست خبری با زبان انگلیسی صحبت می کرد از آینده قرمز ها در لیگ قهرمانان کمی احساس نگرانی کند چرا که پرسپولیس در سه بازی آینده نیز به عنوان مهمان به میدان خواهد رفت و جبران این باخت و عقب ماندگی در هفته اول کمی سخت تر است.

 

1477497

 

پرسپولیسی ها که با روحیه بازی را آغاز کرده بودند، خیلی زود رویای شان را در استادیوم عبدلله بن خلیفه از دست رفته دیدند؛ یک غافلگیری 10 دقیقه ای و سپس 80 دقیقه جنگ و جدل با مانژوکیچ و هم قطارانش برای جبران دو گلی که یک تیم مدعی در لیگ قهرمانان آسیا نباید دوباره آن را دریافت کند.

 

مانژو که در تمام طول مسابقه چهره انگشت نمای میدان بود و از نبرد با مدافعان قلچماق پرسپولیس دست نکشید، در پایان مسابقه با سه محافظ و با خودروی شخصی ورزشگاه را ترک کرد؛ مثل یک ستاره واقعی همانطور که در زمین بود.

دیدگاه‌ها