کد خبر : 1668025 | 23 بهمن 1398 ساعت 10:03 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاظمی با رویای المپیک هم خداحافظی می‌کند

ارسلان همچنان در بلک‌لیست شاهین‌طبع!

بازیکن سابق تیم ملی همچنان در لیست سیاه شاهین‌طبع قرار دارد و با این وضع شانسی برای حضور خودش در المپیک هم متصور نیست.

ارسلان همچنان در بلک‌لیست شاهین‌طبع!

به گزارش "ورزش‌سه"، عادت داشتیم در سال های اخیر همواره ارسلان کاظمی را در لیست تیم ملی و حتی بین بازیکنان اصلی تیم ملی بسکتبال ببینیم. این بازیکن پست ۴ که در آستانه حضور در NBA قرار داشت، اما به خاطر مشکلات خدمت سربازی مجبور شد به ایران بازگردد، یک سالی است که از تیم ملی دور شده و همچنان در لیست سیاه شاهین طبع قرار دارد.


با اینکه سرمربی تیم ملی چند باری در مصاحبه های خود عنوان کرده که معیار دعوت ملی پوشان فقط مسائل فنی است و هیچ مساله حاشیه ای باعث عدم دعوت از ارسلان نشده، اما با توجه به کیفیت بالای این بازیکن، خیلی‌ها دلیل دعوت نشدن او به تیم ملی را برخی اتفاقات حاشیه ای اردوی تیم ملی می دانند که در جریان رقابت‌های انتخابی جام جهانی رخ داد.


شاید تصور این بود بعد از اینکه ارسلان کاظمی برای جام جهانی به تیم ملی دعوت نشد، شاهین‌طبع درباره این بازیکن که جزو مهره های اصلی تیم مهرام در لیگ برتر به حساب می‌آید، تجدیدنظر کند، اما گویا اضافه شدن بازیکنی همچون مایک رستم‌پور به تیم ملی بیشتر از قبل سرمربی تیم ملی را روی تصمیمی که گرفته، مطمئن کرده است.


با این شرایط ارسلان کاظمی با ۳۰ سال سن و تجربه‌های خوبی که از چند سال حضور در تیم ملی و لیگ دانشگاهی آمریکا داشت، با رویای حضور در المپیک ۲۰۲۰ هم خداحافظی می کند و فعلا امیدی به بیرون آمدن از بلک لیست شاهین طبع ندارد.

دیدگاه‌ها