کد خبر : 1669809 | 03 اسفند 1398 ساعت 09:38 | 114.9K بازدید | 0 دیدگاه

همه در انتظار مهاجم ایرلندی

سئوال اصلی: استوکس به ایران برمی‌گردد؟

انتشار تصاویری از آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی پرسپولیس در دبی هجمه‌های در فضای مجازی ایجاد کرده است.

سئوال اصلی: استوکس به ایران برمی‌گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هواداران پرسپولیس که مشغول رواداری درباره استوکس بودند، حالا به جمع معترضین پیوسته‌اند، هواداران تیم رقیب یعنی استقلال نیز ضمن به سخره گرفتن احکام انضباطی ایران، این عکس ها را هم رسانی می‌کنند.

 

اما استوکس در حالی از سفر دبی بازنگشته که مهم ترین خبر اجتماعی، شیوع ویروس کرونا در بخش‌هایی از ایران است.

 

موضوع کرونا یک موضوع جهانی و ترند اول یکی دو ماه اول خبری جهان محسوب می‌شود و طبعا درج اخبار مربوط به شیوع این بیماری در ایران نیز در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است. با این وصف به نظر می‌رسد این مهاجم بریتانیایی که پرسپولیسی‌ها در انتظار بازگشت او و توضیح بابت غیبت و نیامدنش هستند، شاید اصلا بازگشت به ایران را از دستور کار خود خارج کرده باشد.

 

1479284

 

استوکس که در بازی نخست خود برای پرسپولیس، عملکرد خوبی داشت و روی گل تساوی بخش بشار رسن به استقلال هم نقش آفرینی کرد، در دو بازی بعدی این تیم برابر دحیل و شارجه هم عملکرد قابل قبولی داشت و همین موضوع سبب شد تا هواداران پرسپولیس امیدوار به پاگشای او در برابر سپاهان شوند اما حالا غیبت او در تمرینات سبب شده تا وی قطعا بازی با سپاهان را از دست بدهد؛ مهم ترین بازی نیم فصل دوم سرخ ها که طبیعتا استوکس باید در همین مسابقات، توانایی خود را به نمایش می‌گذاشت.

 

این اتفاق که مشابه آن را در همین فصل از سوی برخی خارجی‌های دیگر نیز به چشم دیده‌ایم، چندان غیرقابل انتظار نیست و باید در انتظار تصمیم استوکسی باقی ماند. بازیکنی که در سه بازی گذشته پرسپولیس به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده و خوب کار کرده و مایه امیدواری بوده اما باید دید که در شرایطی که به عنوان مثال دقایقی پیش اعلام شده که برخی کشورها مثل کویت و عراق نیز دیگر مسافران ایرانی را نخواهند پذیرفت، او ترس را کنار می‌گذارد و به تهران می‌آید؟

 

دیدگاه‌ها