کد خبر : 1670070 | 04 اسفند 1398 ساعت 15:10 | 54.3K بازدید | 0 دیدگاه

از لغو بازی اینتر تا اعتراض ادامه‌دار سپاهان؛

مچ‌اندازی جهانی ورزش با کرونا

شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان مسابقات ورزشی را هم تحت تاثیر قرار داده است.

مچ‌اندازی جهانی ورزش با کرونا

به گزارش "ورزش سه"، اتفاق تلخ و حیرت آوری که در نقاط مختلف دنیا میلیاردها نفر را نگران کرده، شیوع ویروس کرونا است. این ویروس که قدرت بالایی در سرایت به افراد دارد و درمان آن ساده نیست، با بی احتیاطی یا رعایت نکردن اصول بهداشتی میان مردم چندین کشور در دنیا شیوع پیدا کرده و زندگی آنها را تحت الشعاع قرار داده است. از جمله مواردی که از شیوع این ویروس تاثیر پذیرفته، رویدادهای ورزشی است. کشورهای گوناگونی به خاطر درگیری با این پدیده، در برنامه مسابقات ورزشی خود یا نحوه برگزاری آنها تغییرات مهم ایجاد کرده اند. در این مطلب سعی می کنیم به صورت زنده با این تقابل تاریخی ورزش و کرونا در سراسر دنیا همراه شویم:

 

 

16:15 - ایران -  هفتمین دوره مسابقات بین المللی جام کارون خوزستان که قرار بود از فردا در اهواز آغاز شود به علت کرونا لغو و به زمان دیگری موکول شد.

 

16:00 - ایران - سازمان لیگ فدراسیون والیبال بنا به درخواست اداره کل ورزش و جوانان شهر ورامین، دیدار لیگ برتری این شهر بین شهرداری ورامین و سایپا را لغو کرد.

 

15:50 - ایران - سرانجام با متفرق شدن هواداران سپاهان، اعضای این تیم از هتل خارج شده و به سمت ورزشگاه نقش جهان رفتند.

 

15:35 - ایران - اطلاعیه کمیته ملی المپیک: با توجه به شرایط موجود و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی اماکن ورزشی آکادمی ملی المپیک تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد.

 

15:30 - ژاپن - فرماندار توکیو طی سخنانی تند، پیشنهاد جابجایی المپیک توکیو۲۰۲۰ از ژاپن به لندن را بیشرمانه و توهین آمیز خواند.

 

15:15 - ایران - امیر قلعه نویی که تیمش در هتل کوثر گیر افتاده، در لابی این هتل منتظر درست شدن اوضاع است.

 

 


 

15:10 - ایران -  آنتونی استوکس که به برخی از همبازیان خود و مدیربرنامه هایش اعلام کرده بود به خاطر شیوع  بیماری کرونا نمی خواهد بازگردد، امروز هم به تهران نیامد تا باشگاه پرسپولیس در نامه ای رسمی به مدیر برنامه های این بازیکن موارد قانونی بندهای قراردادش را متذکر شود.


15:05 - ایتالیا - چهارمین بازی امروز سری آ هم لغو شد. طبق اعلام جدید، دیدار تورینو و پارما نیز برگزار نمی شود.

 

14:55 - جهان - اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به دلیل شیوع ویروس کرونا در جلسه آینده این سازمان حضور فیزیکی نخواهد داشت.

 

14:45 - چین/آسیا - سلطان آل علی خبرنگار اماراتی مدعی شد با گسترش بیماری کرونا بازی‌های سوپر لیگ چین در امارات برگزار خواهد شد و همچنین بازی‌های نمایندگان چین در لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های تیم ملی چین در انتخابی جام‌جهانی 2022 در این کشور برگزار می‌شود.

 

14:30 - ایران - هواداران سپاهان جلوی هتل محل اقامت این تیم هستند و اجازه خروج بازیکنان را نمی دهند.

 

14:00 - ایران -  رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در مورد اینکه مسابقات لیگ برتر فوتبال قرار است بدون حضور تماشاگر برگزار شود و بهتر نبود لغو می‌شدند، عنوان کرد: این را من نمی‌دانم. دستورالعملی است که از سوی وزارت بهداشت صادر شده است.

 

13:15 - ایران - هواداران رایکا بابل هم در روز محرومیت از حضور روی سکوها به دلیل ویروس کرونا، محل جدیدی برای تشویق تیمشان پیدا کردند؛ پشت بام خانه های اطراف ورزشگاه هفت تیر.

 

1480288

 

 

13:00 - ایران - هواداران سپاهان در مقابل هتل محل اقامت این تیم حاضر شده و شعارهایی مبنی بر درخواست برگزاری بازی با تماشاگر سر می دهند.

 

1480289
 

 

12:34- ایران- سازمان لیگ فدراسیون والیبال اعلام کرد که بنا به درخواست شورای تامین استان مرکزی و به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، دیدار تیم‌های شهروند اراک و خاتم اردکان از هفته نوزدهم لیگ برتر لغو شد.

 

12:20 - ایتالیا - روزنامه گاتزتا دلو اسپرت در صفحه اول خود با اشاره به لغو سه بازی مهم فوتبال نوشت: «سری آ به خاطر ویروس تعطیل شد.»

 

1480271

 

12:15 - ایران/آسیا - روزنامه الشرق الاوسط چاپ عربستان مدعی شده در صورتی که شیوع ویروس کرونا در ایران مهار نشود، برای نمایندگان این کشور نیز مانند تیم‌های چینی جهت سفر به خانه رقبا محدودیت‌هایی در نظر گرفته خواهد شد.

 

12:13 - ایران - فدراسیون پرورش اندام مسابقات قهرمانی کشور این رشته را که قرار بود 7 تا 9 اسفند در بندرعباس برگزار شود، لغو کرد.

 

12:10 - ایران - فدراسیون کشتی اعلام کرد تمامی مسابقات پیش روی این فدراسیون تا پایان سال 98 لغو شد.

 

12:00 – ایران – باشگاه سپاهان همچنان خواستار لغو دیدار امروز مقابل پرسپولیس است و آخرین رایزنی های خود را در این زمینه انجام می دهد. طبق تصمیم سازمان لیگ و ارجاع به نظر وزارت بهداشت، قرار است 3 دیدار امروز لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار شوند.

 

11:50 – ایتالیا – در این کشور هیچ دیداری بدون تماشاگر نشده است.

 

11:45 – ایتالیا – پیش از این نیز 5 بازی از سری C به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود.

 

11:40 – ایتالیا – شب گذشته تعداد موارد گزارش شده از ابتلا به کرونا به عدد 58 رسیده و 2 نفر هم جان خود را از دست داده اند. این ویروس در حال حاضر در مناطق شمالی کشور ایتالیا شایع شده است.

 

11:30 – ایتالیا – به دلیل پیشروی ویروس کرونا در دو استان لومباردی و ونتو، وزارت ورزش این کشور 3 مسابقه سری آ را که طبق برنامه باید امروز برگزار می شد، لغو کرد:


اینتر – سمپدوریا
آتالانتا – ساسولو
هلاس ورونا – کالیاری

 

دیدگاه‌ها