کد خبر : 1670385 | 05 اسفند 1398 ساعت 15:16 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت صمد و مصدومیت یخچالی؛ برگردید!

هواداران شهرداری گرگان، بیش از دیگر علاقه مندان بسکتبال در کشورمان نگران میزان آسیب دیدگی شوتینگ گارد تیم خود هستند

غیبت صمد و مصدومیت یخچالی؛ برگردید!

به گزارش ورزش سه،حتی پیش از اینکه مهران شاهین طبع فهرست ۱۲ نفره تیم ایران در دیدار نخست پنجره اول را اعلام کند هم پیش بینی می شد که صمدنیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی به دلیل آسیب دیدگی نتواند ملی پوشان کشورمان را در این پنجره همراهی کند.


صمد به دلیل مصدومیتش هفته های پایانی رقابت های فصلی لیگ برتر را هم از دست داد تا مهرام در غیاب او مشکلات زیادی  داشته باشد. به هر ترتیب حضور محمد جمشیدی و سعید داورپناه در پست ۳ دست شاهین طبع را در انتخاب جانشین صمد بازگذاشت اما به هرحال حضور صمد در ترکیب تیم ایران وزنه فنی و روحی قابل توجهی است و همه امیدوارند کاپیتان تیم ملی به زودی دوران نقاهت خود را پشت سربگذارد و در پنجره بعدی در آذرماه او هم در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشد.
غیر از صمد آرمان زنگنه هم به دلیل مصدومیت پنجره اول را از دست داد.

 

آسیب دیدگی بدموقع یخچالی


شاید بدترین اتفاق دیدار با قطر مصدومیت بهنام یخچالی در همان دقایق نخست بازی بود. بهنام که پیش از این در لیگ چین از ناحیه مچ پای چپ مصدوم شده بود در این دیدار با آسیب دیدگی از ناحیه پای راستش مواجه شد تا همه منتظر پاسخ ام آر آی بمانند.


بدون شک حالا هواداران شهرداری گرگان، بیش از دیگر علاقه مندان بسکتبال در کشورمان نگران میزان آسیب دیدگی شوتینگ گارد تیم خود هستند.

 

1480726

دیدگاه‌ها