کد خبر : 1670607 | 06 اسفند 1398 ساعت 16:38 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

باید سیتی را شکست دهیم

زیدان: همیشه گفته‌ام گواردیولا بهترین است

زیزو معتقد است در دنیا بهتر از پپ گواردیولا به عنوان سرمربی فوتبال نداریم. او امروز نیز این ادعای خود را تکرار کرد.

زیدان: همیشه گفته‌ام گواردیولا بهترین است

به گزارش"ورزش سه"، رئال مادرید پس از دو نتیجه بد اخیر برابر سلتا و لوانته و واگذاری صدر لالیگا به بارسا حالا مصاف با منچسترسیتی را پیش رو دارد. رئال فصل گذشته در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر آژاکس حذف شد و قصد ندارد اتفاق تلخ مشابهی را برابر سیتی پپ گواردیولا تجربه کند.

 

 

1481047

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« لیگ قهرمانان همیشه برای رئال و هواداران، یک تورنمنت ویژه است. هواداران در لیگ قهرمانان به گونه ای دیگر از ما حمایت می کنند و فردا برابر سیتی نیز به تشویق های شان نیازمندیم.»

 

منچسترسیتی:« می دانیم برابر چه تیمی بازی داریم. سیتی تیم بسیار خوبی است و برابر ما برای صعود می جنگند. باید بهترین نمایش مان را ارائه دهیم هرچند معتقدم با وجود دو نتیجه بد اخیر، بازی های خوبی ارائه داده ایم. باید هر طور شده فردا نتیجه خوبی کسب کنیم.»

 

رویارویی با پپ گواردیولا:« این یک بازی بین رئال و سیتی است نه بین من و گواردیولا. این یک فوتبال خوب است و همیشه مشتاق تجربه چنین دیدارهایی هستیم. نمی دانم این یک بازی کلاسیک باشد یا خیر ولی قطعا نمایش جذابی خواهد شد.»

 

کاسیمیرو و والورده:« همه برای من مهم هستند و اینجا فقط صحبت از اهمیت یک یا دو بازیکن نیست. همه باید آماده باشند. این یک هفته خوب برای فوتبال است. ابتدا سیتی و سپس ال کلاسیکو.»

 

 

1480332

 

 

مصدومیت هازارد:« ادن ناراحت است و این طبیعی است. همه از مصدومیتش ناراحتیم. او به تازگی برگشته بود و شور و شوق زیادی داشت ولی این اتفاق رخ داد. می دانیم که او چه بازیکن مهمی برای رئال است و امیدوارم وقتی بر می گردد، کاملا خوب شده باشد. این توقعی است که از هازارد داریم. او روزهای سختی را پشت سر می گذارد.»

 

گواردیولا بهترین مربی دنیا:« قبلا هم گفته ام که از نظر من او بهترین است و این را در بارسا و بایرن ثابت کرده است.»

 

سبک مشابه سیتی و بارسلونا:« تیم های زیادی هستند که مثل سیتی و بارسا مالکیت توپ را دوست دارند. برای مثال سلتا چنین تیمی بود. سیتی تیمی با مزیت ها و نقاط قوت زیاد است و باید برابر این تیم نمایشی بی نقص داشته باشیم.»

 

کلاس با گواردیولا در مونیخ(سال 2015 زمانی که زیدان به دنبال اخذ مدرک مربیگری بود):« او با ما کاملا صادق بود. دو روز در مونیخ بودم و نکات زیادی یاد گرفتم. صحبت با گواردیولا بسیار جذاب بود. البته در نهایت هر مربی سبک خاص خودش را دارد.»

 

تجربه پیروزی 0-4 بر بایرن پپ گواردیولا در آلیانس آرنا به عنوان دستیار آنچلوتی:« در مورد آن بازی چیزی برای گفتن نیست.»

 

 

1476583

 

دیدگاه‌ها