کد خبر : 1670657 | 06 اسفند 1398 ساعت 20:20 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب برای پپ: بازگشت استرلینگ به لیست سیتی

باشگاه منچسترسیتی فهرست بازیکنان خود برای دیدار فردا شب با رئال مادرید را منتشر کرد و خبر خوب برای پپ گواردیولا و هواداران سیتی، بازگشت رحیم استرلینگ به ترکیب سیتی است.

خبر خوب برای پپ: بازگشت استرلینگ به لیست سیتی

به گزارش "ورزش سه"، با انتشار لیست نهایی بازیکنان سیتی برای دیدار فردا شب این تیم مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که رحیم استرلینگ توانسته برای این بازی به موقع از بند مصدومیت رهایی یافته و بنابراین می‌تواند در برنابئو به میدان برود. استرلینگ که از روز 2 فوریه در دیدار سیتی با تاتنهام مصدوم شده بود تا پیش از این دیگر برای سیتی به میدان نرفته بود.

 

1481120

 

استرلینگ یکی از سه مهاجمی است که گواردیولا برای این بازی انتخاب کرده است. علاوه بر او گابریل ژسوس و سرخیو آگوئرو دیگر مهاجمین سیتی در این بازی هستند که البته یکی از آنها بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

 

لاپورت دیگر بازیکن سیتی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته در فهرست سیتی برای دیدار با رئال حضور دارد و این هم خبر خوبی برای گواردیولا است.

 

فهرست 22 نفره منچسترسیتی برای این بازی از این قرار است: ادرسون، براوو، کارسون، واکر، استونز، زینچنکو، لاپورت، مندی، کانسلو، اوتامندی، اریک گارسیا، گوندوگان، رودریگو، دی‌بروین، برناردو سیلوا، داوید سیلوا، فرناندینیو، ریاض محرز، فیل فودن، رحیم استرلینگ، گابریل ژسوس، سرخیو آگوئرو

 

دیدگاه‌ها