کد خبر : 1671685 | 11 اسفند 1398 ساعت 15:56 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

جام مهمتر است یا جان بازیکنان؟

غلامپور: بازیکنان روی زمین کاور می‌کشند!

مربی دروازه بان های استقلال می گوید برگزاری بازی های لیگ بازی با جان بازیکنان است.

غلامپور: بازیکنان روی زمین کاور می‌کشند!

بهزاد غلامپور در این باره به "ورزش سه" گفت: صد در صد باید بازی های لیگ به تعویق بیفتند. همه دنیا لیگ هایشان را تعطیل کرده اند. یووه و اینتر به خاطر شیوع کرونا لغو شد، لیگ ما که از آنها مهمتر نیست.

 

او در مورد اینکه اگر بازی ها به تعویق بیفتد باشگاه ها تمرین هم نمی توانند برگزار کنند هم گفت: باشگاه ها باید بگذارند تب کرونا فروکش کند و بعد تمرینات آغار شود. می توانند لیگ را یک ماه تعطیل کنند و تیم ها  20 روز بدنسازی کنند.  دانشگاه ها، ادارات و مدارس را تعطیل کرده اند،  فوتبالیست ها هم انسان هستند و خانواده دارند. من خودم پسر مریض دارم نمی توانم همه اش در راه خانه و تمرین باشم. ما  هتل می رویم و در پرواز هستیم و نمی توانم این ریسک بزرگ را قبول کنم. باید تصمیم درست بگیرند تا خدایی ناکرده کسی آسیب نبیند.

 

مربی دروازه بان های استقلال در مورد اینکه گفته می شود اگر لیگ به تعویق بیفتد ممکن است سازمان لیگ نتواند بازی ها را تمام کند هم گفت: جان آدم ها ارزشش بیشتر است یا جام؟ اصلا با این شرایط لیگ تمام نشود بهتر است.  وقتی شرایط مریضی را حس می کنی نمی توانی ریسک کنی، به نظر شما ارزش دارد لیگ برگزار شود اما یکی از بازیکنان را از دست بدهیم؟ جواب این سوال واضح است.  

 

غلامپور در مورد اینکه استقلال در 21 بازی 22 گل خورده است هم گفت: تمام این ها به خاطر تغییرات است، استقلال مدیریتش تغییر کرده است، 15 بازیکن این تیم عوض شده اند و در کادرفنی هم تغییرات داشته است. ترکش این مسائل به بازیکنان می خورد و باید تغییرات کمتر بشود. تمرینات استقلال زمان شفر یک طور بود، زمان استرا طور دیگر و حالا هم آقا فرهاد ایده های خودش را دارد. ما زمین تمرین نداریم، روکش زمین را بازیکنان می کشند و واقعا شرایط ما در این چند ساله عجیب بوده است. کجای دنیا چنین اتفاق هایی رخ می دهد؟

 

او در مورد اینکه گفته می شود سیدحسین حسینی افت کرده است هم گفت: اصلا قبول ندارم، سیدحسین در این فصل بهترین بازی هایش را کرده است. او آینده استقلال و تیم ملی است.

دیدگاه‌ها