کد خبر : 1673262 | 21 اسفند 1398 ساعت 01:26 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

لایپزیش 3-0 تاتنهام: ناگلزمان، آقای خاص است

لایپزیش با پیروزی 3-0 مقابل تاتنهام، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یولیان ناگلزمان که در دیدار رفت در لندن، با یک گل تاتنهام را شکست داده بودند، در دیدار امشب هم سه بار دروازه حریف لندنی را باز کردند و با برتری 4-0 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله بعد شدند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه شدند، تا اینکه در دقیقه 10، این لایپزیش بود که به گل رسید. روی حرکت تیمو ورنر از سمت راست و پاس او به پشت محوطه جریمه، مارسل سابیتزر صاحب فرصت شوتزنی شد و ضربه محکم او با اشتباه هوگو لوریس، در گوشه دروازه تاتنهام جای گرفت.

 

1484623

 

بعد از این گل بازیکنان تاتنهام پیش می کشند اما این لایپزیش بود که در دقیقه 19، روی یک ضدحمله به گل دوم رسید اما داور به دلیل آفساید، گل تیمو ورنر را قبول نکرد.

اما خیلی زود تیم میزبان به گل دوم رسید. در دقیقه 21، روی اشتباه سرژ اوریه، آنخلنیو در سمت چپ صاحب توپ شد و ارسال او به تیر اول را سابیتزر با یک ضربه سر دقیق، تبدیل به گل دوم کرد؛ در حالی که باز هم لوریس با یک واکنش ضعیف، در به ثمر رسیدن این گل مقصر بود.

 

1484625

 

در ادامه باز هم این لایپزیش بود که صاحب موقعیت های بهتری شد و چند بار تا آستانه زدن گل سوم پیش رفت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

در نیمه دوم تاتنهامی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند اما این بازیکنان لایپزیش بودند که روی ضد حملات بیشتر صاحب موقعیت می شدند و در نهایت در دقیقه 87 به گل سوم رسیدند. روی یک ارسال از سمت چپ بود که اشتباه مدافعان تاتنهام و تعلل آنها، این فرصت را در اختیار امیل فورسبرگ قرار داد تا با یک ضربه راحت، کار را تمام کند و به این ترتیب، لایپزیش با پیروزی 3-0، راهی مرحله بعد شد.

دیدگاه‌ها