کد: 167359522 اسفند 1398 ساعت 15:156.1K بازدید

پیام تبریک وزیر ورزش برای کسب دو سهمیه المپیک 

وزارت ورزش و جوانان در پیامی دستیابی به دو سهمیه ورودی به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توسط ملی پوشان بوکس کشورمان را تبریک گفت.
پیام تبریک وزیر ورزش برای کسب دو سهمیه المپیک 

به گزارش ورزش سه و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام به شرح ذیل است:


جوانان غیور و ورزشکار کشورمان بار دیگر  در میدانی سخت برای حضور در بزرگترین رویداد ورزشی با پشت سر گذاشتن حریفانی قدر آمادگی خود را برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ اعلام کردند.

 

به همت ملی پوشان بوکس کشورمان این پیروزی ها در شرایط مبارزه با ویروس کرونا، شادی را به مردم عزیزمان هدیه کرد که قابل تقدیر است‌.


وزارت ورزش و جوانان ضمن قدرشناسی از تلاش های اعضای تیم ملی، کادر فنی و دست اندرکاران فدراسیون بوکس برای این عزیزان آرزوی سرافرازی و تندرستی دارد.

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
0اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار