
به گزارش ورزش سه و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام به شرح ذیل است:
جوانان غیور و ورزشکار کشورمان بار دیگر در میدانی سخت برای حضور در بزرگترین رویداد ورزشی با پشت سر گذاشتن حریفانی قدر آمادگی خود را برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ اعلام کردند.
به همت ملی پوشان بوکس کشورمان این پیروزی ها در شرایط مبارزه با ویروس کرونا، شادی را به مردم عزیزمان هدیه کرد که قابل تقدیر است.
وزارت ورزش و جوانان ضمن قدرشناسی از تلاش های اعضای تیم ملی، کادر فنی و دست اندرکاران فدراسیون بوکس برای این عزیزان آرزوی سرافرازی و تندرستی دارد.