کد خبر : 1674822 | 03 فروردين 1399 ساعت 11:42 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

تراشتگن: روزهای قرنطینه را این گونه می گذرانم

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا، می گوید که در دوران قرنطینه برای حفظ آمادگی خود تمرینات ویژه‌ای انجام می‌دهد.

تراشتگن: روزهای قرنطینه را این گونه می گذرانم

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا باعث شد که تمام مسابقات فوتبال در سطح اروپا به حالت تعلیق در بیاید و رقابت‌های لالیگا نیز یکی از مهم ترین آنهاست؛ موضوعی که باعث شده ستاره های حاضر در این لیگ مجبور به خانه نشینی شوند. با این وجود به نظر می‌رسد که آنها با وجود در خانه ماندن تمرینات خود را برای حفظ آمادگی دنبال می کنند.

 

یکی از بازیکنانی که به نظر می رسد تمرینات ویژه ای را در دوران قرنطینه برای حفظ آمادگی خود انجام می‌دهد، دروازه‌بان آلمانی بارسا است. مارک آندره تراشتگن در این باره می‌گوید: " من در تمام طول روز مشغول تمرین کردن هستم. ما ورزشکار هستیم و به همین خاطر باید برای حفظ آمادگی بدنی خود تلاش زیادی انجام دهیم. من نیز این کار را انجام می‌دهم تا بتوانم آمادگی ام را حفظ کنم.

 

همه بازیکنان برنامه های ویژه ای از باشگاه برای تمرین کردن دریافت کرده‌اند."

 

 

1455609

 

 

تراشتگن در ادامه گفت: " ما یعنی من، همسر و فرزندانم در خانه مانده ایم و برای بهتر شدن اوضاع به یکدیگر روحیه می دهیم. ما قصد داریم که بهترین استفاده را از این روزهای قرنطینه و در خانه ماندن داشته باشیم."

دیدگاه‌ها