کد خبر : 1678176 | 24 فروردين 1399 ساعت 23:49 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلاف سردرگم یوونتوس برای تقویت خط حمله

هنوز مشخص نیست مهاجم احتمالی یوونتوس برای فصل بعد چه بازیکنی خواهد بود.

کلاف سردرگم یوونتوس برای تقویت خط حمله

 

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد گونسالو ایگواین، مهاجم باتجربه بیانکونری یک سال دیگر با این تیم به اتمام خواهد رسید و به نظر می رسد یوونتوس قصد دارد در همین تابستان او را به فروش برساند، اما همچنان نام مهاجم بعدی بیانکونری در هاله ای از ابهام قرار داشته و مشخص نیست کدام ستاره در تابستان راهی تورین خواهد شد.

 

1486331

 

طبق ادعای کالچومرکاتو، ارلینگ هالند، مهاجم نروژی و جوان دورتموند مورد توجه یوونتوس قرار دارد، اما رئال مادرید نیز برای خرید این بازیکن اقدام کرده و همچنین دورتموند نیز تلاش می کند حداقل او را تا سال 2021 حفط کند.

 

گزینه سال های اخیر یوونتوس، مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی و سابق اینتر است که پاری سن ژرمن قصد دارد قرارداد او را دائمی سازد. باشگاه متمول فرانسوی در صورت تمایل به فروش ایکاردی به یک باشگاه ایتالیایی، باید 15 میلیون یورو بیشتر و 85 میلیون یورو به اینتر پرداخت کند. احتمال معاوضه ایکاردی با بازیکنانی چون میرالیم پیانیچ و الکس ساندرو به علاوه پول نقد نیز وجود دارد.

 

اما دیگر گزینه یوونتوس نیز گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی و جوان منچسترسیتی است. قرارداد سرخیو آگوئرو تابستان سال دیگر به پایان می رسد و پپ گواردیولا علاقه ای به از دست دادن گابریل ژسوس ندارد. جذب گزینه های مورد نظر یوونتوس آسان نیست و مدیران این باشگاه کار راحتی برای جذب جانشین ایگواین در تابستان پیش رو خواهند داشت.

دیدگاه‌ها