کد خبر : 1681133 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 13:50 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس لیون: برای سهمیه اروپا، پلی‌آف برگزار شود

رئیس باشگاه لیون می‌گوید با تعطیلی لیگ1 فرانسه تکلیف تیمهای صعودکننده به رقابتهای اروپایی باید با انجام بازی‌های پلی‌آف مشخص شود.

رئیس لیون: برای سهمیه اروپا، پلی‌آف برگزار شود

به گزارش "ورزش سه"، ژان میشل اولاس رئیس باشگاه فرانسوی لیون می‌گوید با وجود تعطیلی لیگ1 این کشور، تکلیف تیمهای صعودکننده به رقابتهای اروپایی فصل آینده باید در فصل تابستان با انجام بازی‌های پلی‌آف مشخص شود.

 

1493570

دیروز بعد از آنکه نخست‌وزیر فرانسه اعلام کرد تا ماه شهریور هیچ رقابت ورزشی‌ای در این کشور برگزار نخواهد شد، فدراسیون فوتبال این کشور که پیش از آن خواهان شروع لیگ1 از اواخر خرداد بود اعلام کرد که این لیگ را به کل تعطیل کرده است.

 

حالا ژان میشل اولاس، رئیس باشگاه لیون با وجود اعلام ممنوعیت دولت می‌گوید تکلیف تیمهای صعودکننده به رقابتهای فوتبال اروپایی که برای باشگاه موضوع بسیار مهمی است باید در طول تابستان، با انجام بازی‌های پلی‌آف پشت درهای بسته مشخص شود.

 

1493571

 

تا پیش از تعطیلی لیگ1، لیون همچنان برای کسب سهمیه اروپایی شانس داشت و برای آن تلاش می‌کرد. لیون پیش از بحران کرونا تنها یک امتیاز تا رسیدن به رتبه پنجم جدول و در نتیجه قرار گرفتن در میان تیمهای اروپایی فرانسه فاصله داشت. البته لیون می‌دانست که قادر به صعود به چمپیونزلیگ نیست چرا که تیم سوم جدول، رن، با آنها 10 امتیاز  فاصله داشت. ولی لیون شانس خود را برای حضور در لیگ اروپا بالا می‌دانست

 

دیدگاه‌ها