کد خبر : 1682268 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 19:28 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

شروع لیگ بیسبال کره به روش عجیب و غریب(عکس)

لیگ بیسبال کره جنوبی با سخت گیری های شدید و با حضور ماکت ها در استادیوم ها به جای تماشاگران از سرگرفته شد.

شروع لیگ بیسبال کره به روش عجیب و غریب(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند هفته تاخیر در برگزاری رقابت های لیگ بیسبال کره جنوبی، مسابقات از امروز دوباره آغاز شد و ۵ بازی نیز به شکل رسمی برگزار شد که همه آنها در ورزشگاههای خالی از تماشاگر و پشت درهای بسته انجام شدند.

 

 

1494726

 

 

در شهر اینچئون ورزشگاه با عکس و ماکت طرفداران پوشانده شده بود. کاری که اخیراً نمونه مشابه آن در یک باشگاه فوتبال بلاروسی نیز رخ داده بود‌. این ماکت ها روی صندلی ها گنجانده شده بود تا به نوعی عدم حضور تماشاگران کمتر حس شود.

 

لیگ بیسبال کره جنوبی اولین ورزش حرفه ای دنیا به حساب می آید که بعد از همه گیری ویروس کرونا در سرتاسر جهان، رقابت‌های آن از سر گرفته شده است. با این حال اقدامات زیادی برای حفظ ایمنی در برگزاری رقابت ها در نظر گرفته شده است.

 

 

1494723

 

 

به عنوان مثال دستور داده شده که همه بازیکنان مربیان و کادر تیم ها قبل از ورود به ورزشگاه تب سنجی شوند تا از عدم وجود علائم کرونا در آن ها اطمینان حاصل شود.

 

برای بازیکنان نیز محدودیت های در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال آنها نباید آب دهان خود را به بیرون پرت کنند. همچنین در هنگام گرم کردن استفاده آنها از ماسک و دستکش لاتکس الزامی است. از طرف دیگر مربیان نیز باید در هنگام برگزاری بازی از ماسک استفاده کنند.

 

درباره تماشاگران اما تا زمانی که وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور کره جنوبی به حداقل برسد و درباره ایمنی اوضاع اطمینان حاصل شود، آنها از حضور در ورزشگاه ها محروم خواهند بود.

 

قانون دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که در طول فصل از اعضای هر تیم تست کرونا گرفته می‌شود و در صورت مثبت اعلام شدن آن هر یک از آن ها مسابقات به مدت سه هفته تعطیل خواهد شد. همچنین باشگاه های بیسبال کره می‌توانند تعداد بازیکنان خود را به ۵۴ نفر افزایش دهند.

 

 

1494720

1494722

 

1494724

دیدگاه‌ها