کد خبر : 1683715 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 10:30 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد شدیداللحن ایجنت ایرانی از گری نویل

مدیر برنامه‌های کارلوس ته‌وز از اظهارات اخیر گری‌نویل که ته‌وز را به کم‌کاری و بی‌مبالاتی در منچستریونایتد متهم کرده بود به تندی انتقاد کرد.

انتقاد شدیداللحن ایجنت ایرانی از گری نویل

به گزارش "ورزش سه"، کیا جورابچیان، مدیر برنامه‌های کارلوس ته‌وز از اظهارات اخیر گری نویل که ته‌وز را به کم‌کاری و بی‌مبالاتی در دوران حضورش در منچستریونایتد متهم کرده بود به شدت انتقاد کرد.

 

ستاره آرژانتینی بعد از انتقال قرضی از وستهام به منچستریونایتد در سال 2007 دو فصل در این تیم بازی کرد ولی بعد از آن با ترک یونایتد راهی حریف ازلی و همشهری این تیم، منچسترسیتی شد تا یونایتدی‌ها را به دشمن شماره یک خود تبدیل کند. گری نویل در صحبتهای دیروز خود به همین خاطر به انتقاد از ته‌وز پرداخت و اتهامات سنگینی به او وارد کرد. گری نویل  مدعی شد ته‌وز در دومین فصل حضورش در یونایتد کم‌کاری می‌کرده و بی‌مبالات بوده و این رفتار بر خلاف رفتار مورد انتظار از یک فوتبالیست حرفه‌ای بوده.

 

1496315

 

کیا جورابچیان اما خیلی سریع به اظهارات نویل واکنش نشان داد و به اسکای گفت ته‌وز بر خلاف آنچه نویل می‌گوید به یونایتد کاملا متعهد بوده. او در این باره گفت:" حرفهای نویل کاملا غلط است. ته‌وز مشتاق بازی کردن بود. او پانزده گل زد و هفت پاس گل داد و رکوردش در یونایتد عالی است. او همیشه آماده بازی برای یونایتد بود به جز سه بازی که به دلیل مصدومیت نتوانست به میدان برود".

 

1496316

 

جورابچیان در ادامه گفت:" کسی که باید حرفه‌ای‌گری‌اش مورد سوال قرار بگیرد اتفاق خود گری نویل است. او به عنوان یک کارشناس یا خبرنگار باید قبل از اینکه راجع به ته‌وز صحبت کند با خود او یا با من تماس می‌گرفت و از ما می‌پرسید واقعیت ماجرا چیست. او همیشه همینطور است و اظهاراتی می‌کند که واقعیت ندارد. او به بازیکنی تهمت می‌زند که افتخاراتش به عنوان فوتبالیست دو یا سه برابر او بوده. کارلوس در هر لیگی که  بازی کرده جام برده و بیشتر از هر بازیکن دیگری در تاریخ نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آمریکای جنوبی بوده".

 

 

دیدگاه‌ها