کد خبر : 1685662 | 05 خرداد 1399 ساعت 09:40 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

شواین‌اشتایگر: فوتبال ماریو گوتزه تمام نشده

باستین شواین‌اشتایگر با حمایت از ماریو گوتزه که قصد جدایی از دورتموند را دارد می‌گوید او بعد از ترک دورتموند موفق خواهد شد و فوتبال او هنوز تمام نشده.

شواین‌اشتایگر: فوتبال ماریو گوتزه تمام نشده

به گزارش "ورزش سه"، ماریو گوتزه در پایان فصل جاری باشگاه دورتموند را ترک خواهد کرد اما هم‌تیمی‌او در تیم ملی آلمان، باستین شواین‌اشتایگر می‌گوید بهترین سالهای گوتزه هنوز در پیش روی او است و فوتبال این ستاره آلمانی هنوز تمام نشده.

 

1498660

 

چند روز بعد از آنکه لوسین فاوره سرمربی دورتموند اذعان کرد که گوتزه با سبک بازی تیم او همخوانی ندارد، میشائیل زورک مدیر ورزشی باشگاه هم گفت که گوتزه در پایان فصل که قراردادش به پایان می‌رسد دورتموند را ترک خواهد کرد. گوتزه رویهم‌رفته هشت سال در دورتموند بازی کرده که البته در دو برهه بوده و گوتزه در میان این دو برهه زمانی، سه سال هم در بایرن مونیخ توپ زده است.

 

هم‌تیمی سابق گوتزه، باستین شواین‌اشتایگر با حمایت از او گفت:" اینکه باشگاه با او اینطوری رفتار کند باعث تاسف است. همه می‌دانیم که ماریو گوتزه وقتی جوان‌تر بود چه استعداد فوق‌العاده‌ای بود. ولی او حالا بیست و هفت، بیست و هشت ساله است و این سالها بهترین سالهای فوتبالی یک بازیکن هستند".

 

1498661

 

شواینی در ادامه گفت:" حتما لازم نیست باشگاه او بهترین باشگاه اروپا باشد، من امیدوارم گوتزه باشگاهی پیدا کند که بتواند در آن بازی کند".

 

در روزهای اخیر شایعاتی درباره ابراز علاقه باشگاه ایتالیایی رم به گوتزه مطرح شده و البته صحبت‌هایی هم درباره پیوستن او به تیمهای لیگ برتری مطرح بوده است.

 

 

دیدگاه‌ها