کد خبر : 1685691 | 05 خرداد 1399 ساعت 12:13 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

جو هارت:

انتخاب گواردیولا به عنوان سرمربی سیتی نگرانم کرد

جو هارت، دروازه بان سابق منچستر سیتی، صحبت های جالبی را درباره پپ گواردیولا مطرح کرد.

انتخاب گواردیولا به عنوان سرمربی سیتی نگرانم کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب پپ گواردیولا به عنوان سرمربی منچستر سیتی، او تصمیم گرفت دروازه‌بان انگلیسی خود یعنی جو هارت را از تیمش کنار بگذارد؛ موضوعی که دلیل آن به جذب دروازه‌بان برزیلی توسط سیتی یعنی ادرسون برمی گشت. این اتفاق در حالی برای هارت رخ داد که او پیش از این در بخشی از زمان سرمربیگری پیگرینی هم به یک نیمکت نشین تبدیل شده بود.

 

جو هارت حالا درباره گواردیولا و ترک منچستر سیتی صحبت های جالبی را مطرح کرده است. او در این باره گفت: " من نسبتا نگران بودم. بسیاری از افراد مهم تلاش کردند که به من اطمینان دهند اما باز هم من همان احساس را داشتم. من از رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ دیر برگشته بودم و بعد از آن گواردیولا برای من مشخص شد که باید از تیم جدا شوم. این یک ویژگی درخشان پپ بود. او تصمیم خود را گرفته بود و پای آن هم ایستاد."

 

 

1498701

 

 

هارت در ادامه گفت: " وقتی مطمئن شدم که تمام صحبت ها را با هم انجام دادیم تصمیم گرفتم که خودم را زیر و رو کنم. من به تمام حرف‌هایی که باید می‌زد گوش کردم و فهمیدم که وی قصد دارد مهر اختصاصی خودش را در سیتی به ثبت برساند. او به همان جهتی حرکت کرد که دلش می خواست و از آن زمان هم دچار هیچ مشکلی نشده است."

دیدگاه‌ها