کد خبر : 1686969 | 11 خرداد 1399 ساعت 17:12 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم رئال، رقیب جدی آزمون در راه پیوستن به میلان

به نظر می رسد که میلان هنوز هم به جذب لوکا یوویچ از رئال مادرید علاقه مند است.

مهاجم رئال، رقیب جدی آزمون در راه پیوستن به میلان

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که زلاتان ابراهیموویچ بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره کوتاه در میلان، به احتمال فراوان در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. به همین خاطر گفته می‌شود که روسونری قصد دارد در نقل و انتقالات پیش رو یک جایگزین مناسب برای ستاره سوئدی جذب نماید.

 

 

1499521

 

 

بر اساس ادعای گاتزتا دلو اسپورت مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ یعنی سردار آزمون یکی از گزینه‌های اصلی سران میلان به شمار می‌آید. آزمون در این فصل ۲۹ بازی برای تیم روسیه ای انجام داده و موفق به ثبت ۱۴ گل شده است. همچنین گفته می‌شود که میلان می‌تواند با ۲۵ میلیون یورو این بازیکن را جذب نماید.

 

با این حال گفته می‌شود که میلان باید برای جذب سردار آزمون با یک باشگاه ایتالیایی دیگر به نام ناپولی رقابت کند. ناپولی پیش از این مذاکرات پیشرفته ای برای جذب آزمون انجام داده و به نظر می‌رسد که آنها در شرایط بهترین برای به خدمت گرفتن این مهاجم ایرانی قرار دارند.

 

علاوه بر این گاتزتا در بخشی دیگر مدعی شده که مهاجم صربستانی رئال مادرید یعنی لوکا یوویچ یکی دیگر از گزینه‌های اصلی روسونری برای تقویت خط حمله به حساب می‌آید. اگرچه رئال مادرید در تابستان گذشته ۶۰ میلیون یورو برای جذب این بازیکن پرداخت کرد اما گاتزتا ادعا می کند که احتمالاً رئال با توجه به شیوع گستردگی ویروس کرونا و مسائل اقتصادی پیش آمده، با مبلغ کمتری راضی به فروش او خواهد شد.

 

 

1495550

دیدگاه‌ها