کد خبر : 1688075 | 17 خرداد 1399 ساعت 17:08 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

تاج منظورش این نبوده؛

علی‌نژاد: انتخاب ویلموتس قطعا کار فدراسیون بود

معاون وزیر ورزش می گوید، پیشنهاد انجمن فرهنگی هلند برای انتخاب سرمربی تیم ملی فعالیتی روتین در وزارت ورزش به شمار می رود و این وزارتخانه همه روزها نامه هایی از این دست را دریافت می کند.

علی‌نژاد: انتخاب ویلموتس قطعا کار فدراسیون بود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی علینژاد معاون وزیر ورزش و جوانان در رابطه با صحبت های شب گذشته مهدی تاج رئیس اسبق فدراسیون فوتبال که صحبت های بسیار مهمی را در رابطه با نقش وزارت ورزش و نامه این وزارت در انتخاب مارک ویلموتس رسانه ای کرد، اینطور در گفتگویی واکنش نشان داد و عنوان کرد: ایشان مطلبی را عنوان کرده که سوء برداشت شده و منظور آقای تاج نبوده است.  ما هر روزه نامه های زیادی را از انجمن های مختلف و از کسانی که خودشان را صاحب ایده می دانند، دریافت می کنیم.


او سپس با تایید اینکه پیشنهاد ویلموتس و دو مربی دیگر از سوی انجمن فرهنگی ایران در هلند بوده، اضافه کرد:  چه آقای وزیر و چه معاونین این نامه ها را ارجاع می دهند برای بررسی. این کار روتین عادی اداری ماست. خب نامه ای از انجمن فرهنگی ایران در هلند آمده بود؛ سه مربی را پیشنهاد داده بودند که این ها مربی های خوبی هستند. این نامه هم طبق روال اداری ارجاع شد.


علینژاد در ادامه با تاکید بر این نکته که انتخاب ویلموتس از سوی فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه اش بوده، افزود: آقای تاج هم اشاره کردند که آقای ویلموتس از بین آن سه مربی، سومین مربی پیشنهادی بوده است که معرفی شده. این موضوع هم پیشنهاد بوده و الزام بوده است. تشخیص این موضوع قطعا با فدراسیون فوتبال بوده است و خودشان در هیئت رئیسه تصمیم گرفته اند.


حرف های پایانی عیلنژاد هم با تاکید بر عدم نقش وزارت ورزش در انتخاب مربیان تیم های ورزشی بود و بیان کرد: من این را به صراحت می گویم که این فدراسیون ها و هیئت رئیسه آنها هستند که در مورد انتخاب سرمربی تصمیم می گیرند.

دیدگاه‌ها