کد خبر : 1689775 | 26 خرداد 1399 ساعت 12:38 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

هندرسون: من و کلوپ باید مراقب زبان‌مان باشیم!

جردن هندرسون کاپیتان لیورپول می‌گوید با توجه به ادامه لیگ برتر بدون حضور تماشاچی در ورزشگاه، او باید بیش از پیش مراقب عادتش به استفاده از کلمات زشت در زمین باشد.

هندرسون: من و کلوپ باید مراقب زبان‌مان باشیم!

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه لیورپول قرار است روز یکشبه پیش رو در اولین بازی‌اش بعد از وقفه ناشی از بحران اپیدمی کووید19 در لیگ برتر به مصاف اورتون برود، جردن هندرسون، کاپیتان این تیم می‌گوید با توجه به اینکه تا اطلاع ثانوی همه بازی‌ها بدون حضور تماشاچی برگزار می‌شود او باید بیشتر مراقب زبانش باشد و عادتش برای استفاده از کلمات ناشایست را کنترل کند.

 

1503231

 

با توجه به اینکه تا آینده قابل پیش‌بینی همه مسابقات فوتبال در لیگهای بزرگ دنیا و از جمله لیگ برتر انگلیس بدون حضور تماشاچی برگزار می‌شود، از این به بعد فحاشی بازیکنان در زمین و استفاده آنها از کلمات نامناسب واضح‌تر از هر زمان دیگری به گوش خواهد رسید.

 

هندرسون می‌گوید در آستانه دربی مرسی‌ساید و بازی تیمش مقابل اورتون، با توجه به شرایط جدید استادیومها باید مراقب زبانش باشد تا کلمات نامناسبی که به زبان می‌آورد توسط میلیونها بیننده تلویزیونی به راحتی شنیده نشود.

 

هندرسون در مصاحبه با نشریه باشگاه لیورپول گفت:" بازی کردن در استادیومی که تماشاچی در آن نیست تجربه متفاوتی است چون همه می‌توانند صحبتهای درون زمین را بشنوند. ما باید خودمان را با این شرایط جدید تطبیق بدهیم و استفاده از کلمات نامناسب را به حداقل برسانیم".

 

کاپیتان لیورپول در ادامه گفت:" من بیشتر از هر چیز نگران صحبت‌های خودم در حین بای هستم. دلم نمی‌خواهد بعد از هر بازی مجبور شوم از همه معذرت‌خواهی کنم، پس باید مراقب باشم، به خصوص در گرماگرم مسابقه و در لحظات حساس. مطمئنم سرمربی ما هم باید مراقب زبانش باشد!"

 

 

دیدگاه‌ها