کد خبر : 1693667 | 14 تیر 1399 ساعت 16:33 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش ESPN

نقش دنی آلوز در انتقال ستاره بارسا به یوونتوس

چندی پیش انتقال 72 میلیون یورویی آرتور ملو از بارسا به یوونتوس پس از هفته ها مذاکره نهایی شد.

نقش دنی آلوز در انتقال ستاره بارسا به یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، آرتور ملو تا ماه گذشته هیچ علاقه ای برای جدایی از بارسا نداشت ولی پس از صحبت با سران باشگاه متوجه شد که آنها مشتاق فروش او هستند و در نهایت راضی شد تا پیشنهاد یووه را بررسی کند.

 

 

1506959

 

 

او که دو سال پیش از گرمیو به بارسا پیوست، هرگز نتوانست جایگاه ثابتی در این تیم پیدا کند و در نهایت باشگاه کاتالان که با مشکلات اقتصادی زیادی دست به گریبان است، تصمیم به فروش آرتور گرفت و ستاره برزیلی هم توافق کرد که راهی یوونتوس شود. انتقالی که برای یووه 72 + 10 میلیون یورویی هزینه در پی داشت. البته یک روز بعد نیز میرالم پیانیچ با قراردادی به ارزش 60 + 5 میلیون یورو از یوونتوس به بارسلونا پیوست.

 

 

1508352

 

 

طبق ادعای "ESPN"، آرتور ملو پس از مشورت با دنی آلوز بود که تصمیم نهایی برای جدایی از بارسا و پیوستن به یوونتوس را گرفت. آلوز که خود سال 2016 از بارسا راهی یوونتوس شد، با فضای هر دو باشگاه آشنایی داشت و به ملو توصیه کرد که قطعا پیشنهاد باشگاه ایتالیایی را قبول کند.

آلوز تنها یک سال برای یووه بازی کرد و سپس راهی پی اس جی شد اما همان یک سال کفایت می کرد تا او انتقال به یووه را برای آرتور مثبت ارزیابی کند. آلوز و آرتور ملو در تیم ملی برزیل با یکدیگر هم تیمی هستند.

 

دیدگاه‌ها