کد خبر : 1696651 | 28 تیر 1399 ساعت 11:56 | 15.1K بازدید | 13 دیدگاه

با حضور رضاییان و پورموسوی در جدول تک رقمی می شویم

گودرزی: اگر ما کرونا داشتیم، استقلال را برنده می کردند

هافبک پارس جنوبی می گوید تیمش شرایط مطلوبی پیدا کرده و در آینده نیز برای موفقیت های بیشتر تلاش خواهد کرد.

گودرزی: اگر ما کرونا داشتیم، استقلال را برنده می کردند

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی شب گذشته مقابل شهرخودروی مشهد با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. شهرام گودرزی هافبک باتجربه پارسی ها درباره این مسابقه بیان کرد: بازی حساسی بود و از اهمیت آنها کاملا آگاه بودیم. می خواستیم در این شرایط سخت موفق شویم و خوشبختانه توانستیم هر 3 امتیاز را مال خود کنیم. همه بچه ها سنگ تمام گذاشتند و کار کردند تا این برد به دست بیاید.


وی درباره شرایط باشگاه پارس جنوبی و مشکلاتش تاکید کرد:حقیقتا ما شرایط سختی را از اول فصل تجربه کردیم. حالا اما از زمانی که آقای رضاییان برگشتند شرایط بهتر شده است. با حضور دوباره او آرامش به پارس جنوبی برگشته و شکل باشگاه بودن گرفته ایم. من فکر می کنم با حضور دوباره آقای رضاییان و البته اضافه شدن آقا سید پورموسوی در ادامه لیگ می توانیم تک رقمی هم شویم.


هافبک پارس جنوبی با اشاره به رای دیدار با استقلال خاطرنشان کرد: در این مدت حرفهای زیادی در این خصوص زده شده اما من فقط یک جمله می خواهم به آقایانی که رای را صادر کردند، بگویم. اگر ما کرونایی شده بودیم و مقابل استقلال بازی نمی کردیم، بازهم همینطور رای می دادند؟ یا اینکه 3 بر صفر ما را بازنده می کردند؟ اگر نکنید اگر ما نرفته بودیم همین کار را می کردند. ما آماده بودیم اما استقلالی ها نیامدند و فکر می کنم رای عادلانه نبود.

 

دیدگاه‌ها