کد خبر : 1697918 | 03 مرداد 1399 ساعت 13:12 | 183K بازدید | 0 دیدگاه

گراهام پاتر و سیگنال جدایی ستاره ایرانی

مشکل عجیب علی جهانبخش در برایتون

روزنامه ایندیپندنتِ برایتون در یادداشتی این سوال را مطرح کرده که آیا صحبت‌های اخیر گراهام پاتر درباره علیرضا جهانبخش به معنای پایان کار او در برایتون خواهد بود؟

مشکل عجیب علی جهانبخش در برایتون

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم‌گیری درباره آینده علیرضا جهانبخش یکی از دشوارترین تصمیمهای نقل و انتقالاتی امسال تابستان برای باشگاه برایتون خواهد بود. روزنامه ایندیپندنتِ برایتون در یادداشتی این سوال را مطرح کرده که آیا صحبتهای اخیر گراهام پاتر سرمربی این تیم درباره جهانبخش سیگنالی به معنای پایان کار او در این تیم انگلیسی است؟

 

1510160

 

جهانبخش در دوران حضور پاتر در برایتون برای این تیم 9 بار به میدان رفته و تنها در 3 بازی فیکس بوده. او حتی در یک بازی هم به صورت 90دقیقه‌ای برای مرغهای دریایی در میدان حضور نداشته. جهانبخش ماه دسامبر سال گذشته در اولین حضور فیکس خود برای برایتون در بازی مقابل بورنموث گلزنی کرد و در بازی بعدی مقابل چلسی هم که به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد یک گل تماشایی با برگردان به ثمر رساند.

 

اما این گلها هم باعث نشد او در ادامه به ترکیب اصلی این تیم راه یابد. جهانبخش در سال 2018 با قراردادی 17 میلیون پوندی از آلکمار به برایتون پیوسته و تا ژوئن 2023 با این تیم قرارداد دارد.

 

دو بازی فیکس دیگر جهانبخش برای برایتون به شکست 3-1 این تیم مقابل بورنموث و شکست 1-0 مقابل اورتون برمی‌گردد.

 

جهانبخش در این فصل در 19 بازی حتی در لیست نهایی برایتون هم حضور نداشته و در دوران پساکرونا تنها حضورش به 20 دقیقه پایانی شکست خانگی 5-0 برایتون در برابر منچسترسیتی برمی‌گردد.

 

1510159

 

جهانبخش در باشگاه سابقش آلکمار در 79 بازی 34 گل به ثمر رسانده بود و حالا گزارشها از هلند حاکی است باشگاه آژاکس به دنبال جذب علیرضا است تا از او برای پر کردن جای خالی حکیم زیاش استفاده کند که اخیرا به چلسی پیوسته.

 

اما صحبتهای اخیر گراهام پاتر که باعث شده این روزنامه شهر برایتون مدعی شود این صحبتها ممکن است به معنای پایان کار جهانبخش در این تیم باشد چه بود. گراهام پاتر گفته بود:" جهانبخش مسلما عصبانی است چون می‌خواهد بازی کند و من این را درک می‌کنم. جهانبخش در این باشگاه عالی کار کرده و با من رابطه خوبی دارد. او همیشه با همه توان تلاش می‌کند ولی مثل هر فوتبالیستی می‌خواهد بیشتر بازی کند".

 

پاتر در ادامه گفته بود:" ما در دوران تابستان باید راجع به این مساله فکر کنیم و تصمیمی بگیریم که هم به نفع او و هم به نفع باشگاه باشد. ولی علیرضا بازیکن خوبی است و می‌تواند به ما کمک کند. ولی باز هم می‌گویم مساله این است که او می‌خواهد بیشتر از این بازی کند".

 

منظور گراهام پاتر از این صحبتها در واقع این است که جهانبخش می خواهد در برایتون بازیکن فیکس باشد و ادامه وضعیت فعلی به عنوان بازیکن ذخیره چیزی نیست که بتواند او را راضی کند. به همین علت ممکن است در نهایت دو طرف به این نتیجه برسند که بهتر است به همکاری شان خاتمه دهند.

 

 

 

دیدگاه‌ها