کد خبر : 1698128 | 04 مرداد 1399 ساعت 13:38 | 15.7K بازدید | 4 دیدگاه

به هیچ عنوان حقمان مقابل پرسپولیس باخت نبود

سینگ: حق تارتار سرمربیگری پرسپولیس و تیم ملی است

هافبک تهاجمی تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید زیر نظر مهدی تارتار دوباره به اوج برگشته است.

سینگ: حق تارتار سرمربیگری پرسپولیس و تیم ملی است

امید سینگ در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس در بازی شب گذشته بیان کرد: ما دیروز عملکرد خیلی خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم و اصلا حقمان باخت نبود. فکر می‌کنم همه دیدند که چقدر بدشانس بودیم. می توانستیم حداقل یک تساوی به دست آوریم و حتی برنده از زمین خارج شویم اما بخت با ما یار نبود. واقعا حیف شد اما باید از زحمات کادرفنی و بازیکنان تشکر کنم.


وی ادامه داد: می‌خواهم از آقای تارتار تشکر ویژه‌ای داشته باشم که با دستان خالی تیمی قدرتمند و کلاس بالا را ساخته است. آقامهدی امسال در نفت کاری فوق العاده انجام دادند ودیگر برای همگان روشن شده که ایشان مربی 8، 9 سال قبل نیست. او حالا توانایی هایش را نشان داده و به نظرم یک مربی درجه یک در ایران محسوب می‌شود. فکر می‌کنم با این روندی که ایشان در پیش گرفته واقعا حقش است در آینده سرمربی پرسپولیس و حتی سرمربی تیم ملی شود چراکه دانش فنی بسیار بالایی دارد و می‌تواند به درجات عالی برسد.


هافبک نفت مسجدسلیمان با اشاره به داوری دیدار با پرسپولیس تاکید کرد: داوری بد نبود اما فکر می‌کنم او می توانست بهتر سوت بزند. قضاوت را به کارشناسان می‌سپارم اما به نظرم یک پنالتی ما را نادیده گرفت و در برخی خطاهای 50-50 نیز به سود پرسپولیس سوت می‌زد. با این حال هرچه بوده گذشته است.

 

1501897


سینگ درباره شرایط خودش تاکید کرد: شرایط خوبی دارم. من نیم فصل اول روزهای خوبی را سپری نکردم اما دوست داشتم در نیم فصل دوم به تیمی بروم که دوباره به دوران اوج خودم برگردم. به همین خاطر وقتی پیشنهاد نفت رسید، بدون درنگ پذیرفتم تا زیر نظر آقای تارتار کنم. چون می دانستم ایشان دوباره مرا احیا می‌کند و حالا فکر می‌کنم همین اتفاق هم رخ داده است. من در پارس جنوبی نیز سابقه کار کردن با آقامهدی را داشتم و می دانستم که بار دیگر زیر نظر او به روزهای خوبم برمی‌گردم.


وی در پایان درباره آینده نفت مسجدسلیمان بیان کرد: تیم ما امسال نتایج خوبی گرفته است. تیمی که هرساله در کورس سقوط بود حالا در رده های بالای جدول است و در جام حذفی نیز به جمع 4 تیم پایانی رسیدیم. ما راهمان را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم مردم خوب مسجدسلیمان را خوشحال کنیم. شک نکنید در جام حذفی نیز به راحتی کوتاه نمی‌آییم و برای رسیدن به فینال هرکاری از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم.

دیدگاه‌ها