کد خبر : 1700895 | 18 مرداد 1399 ساعت 18:07 | 28.5K بازدید | 1 دیدگاه

دژان لوورن:

صلاح هنوز فرصت تبریک گفتن به من را دارد

ستاره کروات جدید زنیت خیلی زود توانست با این تیم فاتح یک جام شود.

صلاح هنوز فرصت تبریک گفتن به من را دارد

به گزارش "ورزش سه"، دژان لوورن به نخستین قهرمانی‌اش در فوتبال باشگاهی روسیه یک هفته پس از پیوستن به زنیت واکنش نشان داد. او که اخیرا از لیورپول راهی تیم روس شده، توانست خیلی زود با این تیم فاتح یک جام شود.

 

 

1516490

 

 

 لوورن درباره پیروزی شب گذشته زنیت برابر لوکوموتیو مسکو و کسب قهرمانی در سوپرجام روسیه گفت:« کسب این جام یک هفته پس از ورودم به زنیت اتفاق بسیار خوبی بود. فقط یک هفته است که به زنیت آمده‌ام و قهرمان شدم. شما نمی‌‌توانید هیچ چیز بهتری برای خودتان تصور کنید.»

 

این مدافع کروات که در 6 فصل اخیر برای لیورپول بازی کرد و با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا رسید، در واکنش به این پرسش که آیا پیام تبریکی از سوی محمد صلاح دوست صمیمی‌اش در لیورپول بابت قهرمانی زنیت دریافت کرده یا خیر، گفت:« هنوز این پیام را دریافت نکرده‌ام. امیدوارم امروز این کار را بکند و هنوز وقت دارد. در چنین مواردی یک روز، تاخیر محسوب نمی‌شود.»

 

 

1515135

 

 

دژان لوورن درباره ارزیابی‌اش از کیفیت فوتبال روسیه گفت:« البته که ارزیابی با یک بازی  و یک حریف سخت است، البته لوکوموتیو مسکو خیلی خوب بازی کرد اما همیشه سعی می‌کنم روی بازی تیمم و لحظه‌هایی که به من اجازه بازی بهتر را می‌دهند تمرکز کنم.»

دیدگاه‌ها