کد خبر : 1701817 | 23 مرداد 1399 ساعت 03:34 | 34.2K بازدید | 2 دیدگاه

مالک PSG: نیمار و امباپه هرگز از پاریس نمی‌روند

ناصر الخلیفی، مالک پاری سن ژرمن مدعی شد ستاره های بزرگ این تیم قصد جدایی ندارند.

مالک PSG: نیمار و امباپه هرگز از پاریس نمی‌روند

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره طلسم برای ناصر الخلیفی و گروه مالکیت پاری سن ژرمن شکست و این تیم با غلبه بر آتالانتا راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد. مالک قطری بعد از این دیدار مدعی شد نه نیمار و کیلیان امباپه قصد جدایی از پاری سن ژرمن را نداشته و در این تیم ماندنی هستند.

 

ناصر الخلیفی گفت: "همه می گفتند که پاریس برای لیگ قهرمانان آماده نیست، اما ما با بازیکنان بزرگ مان قدرت ذهنی تیمی را نشان دادیم. هدف ما بسیار بزرگ است، اما امروز به فینال فکر نمی کنیم و فقط فکرمان معطوف به نیمه نهایی است، تغییر ذهنیت اهمیت زیادی دارد. شما، رسانه ها، همه در PSG شک داشتند. ما برای پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا به این پیروزی نیاز داشتیم.

 

1519042

 

نیمار و کیلیان امباپه بهترین بازیکنان جهان هستند، اما این تیم بود که بازی خوبی انجام داد، گرچه نیمار بسیار آماده ظاهر شد. او در ماه های اخیر تغییر کرده است. هر دوی آنها می خواهند بمانند و هرگز از پاری سن ژرمن جدا نمی شوند.

 

این یک روز بسیار خاص همزمان با سالگرد تاسیس باشگاه است. من واقعا احساس غرور می کنم زیرا این اولین بار است که از زمان مالکیت ما در سال 2011، به نیمه نهایی رسیده ایم. اکنون ما باید در مورد نیمه نهایی فکر کنیم و ذهن مان به سمت فینال نرود."

دیدگاه‌ها